• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

فرماندار: ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات به ترک اعتیادکردگان هشترود پرداخت شد

  • کد خبر : 52581
  • 07 اسفند 1400 - 13:30
فرماندار: ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات به ترک اعتیادکردگان هشترود پرداخت شد
یاز اکو - فرماندار هشترود با اشاره به اینکه معتادین پاک شده تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد قرار می گیرند، اعلام کرد: در این راستا در سال جاری ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات به این افراد اعطا شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علیرضا توری روز شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر هشترود افزود: این میزان تسهیلات از سوی اداره بهزیستی هشترود به ۳۰ نفر معتاد پاک شده اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: کارگاه‌هایی که افراد معتاد پاک شده را به کار گیری کنند، از تسهیلات بانکی کم بهره و بیمه رایگان پنج ساله بهره مند خواهند شد.

توری گفت: افراد معتاد پاک شده در صورت تایید اداره بهزیستی کمک تسهیلات مسکن نیز دریافت خواهند کرد.

فرماندار هشترود عرضه دخانیات در ویترین مغازه ها را ممنوع دانست و از اداره صمت خواست نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند و به هیچ وجه پروانه کسب قلیان سراها را تمدید نکند.

وی با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می دهد، تاکید کرد: کوتاهی در این امر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد و بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هشترود، خواستار شناسائی نقاط آسیب دیده و در معرض خطر روستائی و شهری به منظور بهبودی افراد و جلوگیری از گسترش آن شد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش توانمندی ها و آگاه سازی خانواده ها و جوانان گفت: گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=52581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});