• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

دبیرخانه دائمی جشنواره «سردریم» تأسیس شود

  • کد خبر : 63200
  • 30 اردیبهشت 1401 - 20:00
دبیرخانه دائمی جشنواره «سردریم» تأسیس شود
یاز اکو - دبیر جشنواره تئاتر خیابانی سردریم خواستار تأسیس دبیرخانه دائمی این جشنواره شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر خیابانی سردرود، امیر مهروند ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: تجربه‌ی خوب برگزاری دو دوره جشنواره تئاتر خیابانی در شهر سردرود و استقبال بی‌نظیر گروه‌های تئاتری نشان داد که استان آذربایجان شرقی ظرفیت‌های ویژه‌ای برای اجراهای محیطی دارد.

وی افزود: شهرستان‌های استان از نظر امکانات برای تولید آثار و اجرای عمومی تئاتر بسیار محدود است و تمرکز روی مراکز استان‌ها باعث شده هم اهالی تئاتر مشکلات زیادی را متحمل شوند و هم مخاطب شهرستان با تئاتر غریبه باشد اما برگزاری محیطی جشنواره‌های تئاتر، آحاد جامعه را با این هنر آشنا می‌کند و آشتی می‌دهد.

مهروند گفت: اما علیرغم این‌که در هر دو دوره جشنواره «سردریم» ما از حمایت‌های بی‌دریغ شورای شهر و شهرداری سردرود بهره‌مند شدیم، به نظر می‌رسد که تأسیس دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر خیابانی سردرود بتواند کمک کند تا با تغییرات مدیریتی، سیاست‌های برگزاری جشنواره دچار آسیب نشود و در تداوم ادامه این مسیر خللی ایجاد نگردد.

این کارگردان تئاتر همچنین تأکید کرد: استقبال چشمگیر شهروندان سردرود از اجراهای محیطی جشنواره بار دیگر به ما ثابت کرد که جامعه نیازمند رویدادهایی از این دست است و من یقین دارم که استمرار در برگزاری این جشنواره در آینده‌ای نه چندان دور تأثیرات خود در ارتقاء مسائل شهروندی و فرهنگ‌سازی اجتماعی، نشان خواهد داد.

امیرمهروند در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان ارشد استان انتظار داریم که حمایت‌های خود را از این جشنواره دریغ نکنند و در راستای تداوم راه و تأسیس دبیرخانه دائمی ما را یاری کنند.

گفتنی است، جشنواره تئاتر خیابانی سردرود «سردریم» از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت در دو پارک شهر سردرود برگزار می‌شود و ساعت ۱۰:۳۰ روز ۳۱ اردیبهشت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});