• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

آذربایجان شرقی برترین استان کشور در تامین زیر ساخت شهرک های صنعتی کشور

  • کد خبر : 63224
  • 31 اردیبهشت 1401 - 8:30
آذربایجان شرقی برترین استان کشور در تامین زیر ساخت شهرک های صنعتی کشور
یاز اکو - مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران استان آذربایجان شرقی را برترین استان در تامین زیر ساخت شهرک های صنعتی کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی علی رسولیان در بازدید از فاز توسعه شهرک صنعتی بناب و جلسه تسهیل و رفع موانع تولیدشهرک صنعتی بناب گفت: استان آذربایجان شرقی برترین استان کشور در اجرای پروژه ها و تامین زیر ساخت شهرک های صنعتی است وبا توجه به تلاش مسئولین شهرک های صنعتی در این استان سعی خواهیم کرد تا پایان سال هیچ گونه مشکلی از نظر زیر ساخت در استان آذربایجان شرقی نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شعار سال در تلاش هستیم با همکاری پارک های علم و صنعت در شهرک ها مکانی با عنوان پردیس دانش بنیان ایجاد کنیم که در جایگاه خود بسیار کار آمد خواهد بود.

رسولیان افزود: به مساحت تمامی شهرک های صنعتی کشور اضافه گردیده که در شهرستان بناب این مساحت به ۱۰۰ هکتار افزایش یافته است که زیر ساخت ها معابر آن در حال انجام است که امید واریم تا پایان سال جاری تمام زیر ساخت ها به اتمام برسند.

معاون وزیر صمت با اشاره به اهداف سازمان، اصلی ترین هدف این نهاد در شهرک های صنعتی را، توسعه صنعتی خواند تا از مشکلات فعالین اقتصادی و صنعتگران کاسته و بخش زیادی از نیاز های ارزی کشور را تامین کنند؛ حرکتی قابل تقدیر، که میطلبد توجه ویژه ای به خواسته های آنها مبذول گردد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در خصوص واگذاری زمین برای متقاضیان تاکید کرد: با توجه به اینکه ظرفیت برای توسعه اقتصادی وجود دارد باید تمام تلاشمان برای ایجاد زیر ساخت به کار ببریم.

تخصیص منابع عالی برای زیرساخت های شهرک صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه از تخصیص منابع عالی برای زیرساخت های شهرک صنعتی توسط رئیس جمهور در سفرهای اخیر خود به استان ها خبر داد و گفت: از مشکلات اساسی که سازمان برای ایجاد زیر ساخت در شهرک ها داشت بودجه کمتر از ۵ درصدی اعتبارات دولتی بود که با تصمیمات آیت الله رئیسی قسمتی از این مشکلات حل شد.

وی در ادامه افزود: با پیگیری مسئولین استانی و شهرستانی منابعی که توسط رییس جمهور برای ایجاد زیر ساخت های پست برق و تصفیه خانه ها تصمیم گرفته شده است در آینده نزدیک در طی سفر رئیس جمهور این میزان اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63224

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});