• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3

ضرورت حضور دستگاه‌های دولتی و اجرایی در کنار شهرداری تبریز

  • کد خبر : 60250
  • 09 اردیبهشت 1401 - 11:30
ضرورت حضور دستگاه‌های دولتی و اجرایی در کنار شهرداری تبریز
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم حضور دستگاه‌های دولتی و اجرایی در کنار شهرداری تبریز برای حل و رفع مشکلات شهری تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عابدین خرّم در اولین میز قرار خدمت اظهار کرد: ضروری است که دستگاه‌های مختلف جهت حل مشکلات شهروندان نهایت همکاری را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشند و دوشادوش مدیریت شهری برای بهبود وضعیت و توسعه شهر اقدام کنند.

وی افزود: از مجموعه‌های صنعتی و پالایشگاهی انتظار می‌رود با همکاری خود در پرداخت بموقع سهم عوارض آلایندگی واحدهای مربوطه به شهرداری، نقش خود در پیشرفت و توسعه شهر را ایفا کنند.

در این جلسه همچنین مباحثی پیرامون حریم شهر تبریز، مسیرگشایی های در دست اقدام و در دست بررسی در منطقه هفت، مشکلات آزادراه شهید کسایی، کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و پنج مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز نیز در این جلسه توضیحاتی از وضعیت فعلی، مسائل و مشکلات موجود منطقه جنوب غرب تبریز ارائه کرده و از همه‌ی دستگاههای دولتی منجمله راه ،مسکن و شهرسازی، پالایشگاه تبریز، پتروشیمی تبریز و سایر دستگاههای اجرایی خواست تا در کنار شهرداری با همراهی و همکاری خود برای ابادانی و توسعه شهر تبریز همت کنند.

در این جلسه در کنار استاندار و شهردار تبریز، اعضای شورای شهر، مدیران دستگاههای دولتی شامل راه و شهرسازی، پالایشگاه تبریز، پتروشیمی تبریز، رییس و اعضای شورای شهر، معاونین شهردار، شهردار منطقه و … حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});