• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

یکهزار و ۶۷۵ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان آذربایجان شرقی پرداخت شد

  • کد خبر : 60702
  • 12 اردیبهشت 1401 - 12:30
یکهزار و ۶۷۵ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان آذربایجان شرقی پرداخت شد
یاز اکو - معاون بیمه ای بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در سال زراعی جاری یکهزار و ۶۷۵میلیارد ریال غرامت به بیش از ۴۳ هزار نفر از کشاورزان، دامداران و بهره برداران خسارت دیده استان از حوادث جوی و طبیعی پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی حاج ملاعلی تبریزی روز دوشنبه اظهار کرد: این خسارت به تفکیک در بخش محصولات باغی ۶۳۰ میلیاردریال، محصولات زراعی۹۳۸ میلیارد ریال و در بخش دام و طیور مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی در خصوص میزان بیمه واحدهای دامی گفت: در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیش از ۱۷۲ هزار راس دام سبک وسنگین با ۶هزار و ۱۳۰ قرارداد بیمه گذاری زیر پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفتند.

رئیس صندوق بیمه آذربایجان شرقی به میزان بیمه باغات اشاره کرد و گفت: برای امسال بیش از هشت هزار و ۴۰۰ هکتار از باغات در آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته و تعداد بیمه گذاران در این بخش ۱۴هزار و ۴۴۸ نفر است.

تبریزی در مورد بیمه اراضی زراعی اظهار کرد: برای امسال بیش از ۲۷۰هزار هکتار از اراضی زراعی در استان آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه کشاورزی قرار گرفته است، بطوری که تعداد ۳۱هزار و ۹۱۶ بیمه گذار محصولات خود را تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قرار داده اند.

رئیس صندوق بیمه گفت: بیش از ۲۹ میلیون قطعه طیور در بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰تحت پوشش بیمه درآمده به گونه ای که تعداد یکهزار و ۷۴۹ بیمه گذار، طیور خود را تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قرار داده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});