• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
محمد کلامی، معاون اقتصادی استاندار:

از دوشنبه شاهد کاهش صف نانوایی‌ها خواهیم بود

  • کد خبر : 62321
  • 24 اردیبهشت 1401 - 20:00
از دوشنبه شاهد کاهش صف نانوایی‌ها خواهیم بود
یازاکو _ معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اينکه وضعیت ذخایر استراتژیک استان خیلی بهتر از شش ماه گذشته است، گفت: از دوشنبه، شاهد کاهش صف‌های نانوایی‌ خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، محمد کلامی در نشست تبیینی ویژه خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها با عنوان طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با بیان اینکه ۶۶۰۰ نانوایی نوع یک و دو در استان موجود دارد گفت: نانوایی‌های نوع یک گندم را به قیمت ۶۵۰ تومان و نانوایی‌های نوع دو به قیمت ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند و هیچ تغییر قیمتی در این بخش نداریم.
کلامی ادامه داد: ۱۸۰ نانوایی عزادپز هم در استان وجود دارند که در گذشته گندم را به قیمت ۲۷۰۰ تومان و هم‌اکنون به قیمت ۱۲۰۰۰ تومان خریداری می‌کنند.
وی افزود: به فرمانداری‌ها ابلاغ شده تا نانوایی‌های آزادپز را پایش کند و در این زمینه ۴۰ نانوایی آزادپز شهر تبریز را نوع دو تبدیل کرده‌ایم و برنامه داریم ۶۰ تا ۷۰ درصد نانوایی‌های آزادپز زا به نوع دو تبدیل خواهیم کرد.

وی به تشریح دلایل صفهای طولانی نانوایی‌ها پرداخت و گفت: بخشی از نانوایی‌های آزادپز تعطیل شده‌اند و بخشی از مشتریان نانوایی های تولید باگت به سمت خزید نان‌های دیگر روی آورده‌اند.
کلامی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه شاهد کاهش صف‌های نانوایی‌ها خواهیم بود، گفت: در سطح استان به لحاظ ذخایر استراتژیک نسبت به شش ماه پیش وضعیت خیلی بهتری داریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});