• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
در گفتگو با خبرنگار یازاکو مطرح شد؛

خیر بیمارستان شهر سهند تاکید کرد: اختاپوس مافیای حاکم در وزارت بهداشت مانع خدمت به مردم است

  • کد خبر : 62729
  • 27 اردیبهشت 1401 - 13:30
خیر بیمارستان شهر سهند تاکید کرد: اختاپوس مافیای حاکم در وزارت بهداشت مانع خدمت به مردم است
یازاکو؛ افخم ابراهیمی - نورالله زاهدی، خیری که بنا بود تنها بیمارستان شهر سهند را با هزینه شخصی احداث کند، پس از گذشت بیش از یکسال از دوندگی ها برای دریافت مجوز احداث با وجود کلنگ زنی زمین بیمارستان، گفت: بروکراسی اداری و بی مسئولیتی تمام، در کنار مافیای حاکم بر وزارت بهداشت و نبود قانون تعارض منافع همچون اختاپوسی بر جان مردم مظلوم افتاده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یازاکو، وی تصریح کرد: سازمان عمران شهر سهند در این خصوص به نحو احسنت همکاری لازم را داشتند و من از همکاری صمیمانه آنها سپاسگزارم‌ و با توجه به متن قرارداد فی مابین، اینجانب تابع قوانین حاکم و توافق انجام گرفته هستم.

خیر بیمارستان شهر سهند تاکید کرد: من از احداث بیمارستان منصرف نشدم. ولی از جنگیدن برای عبور از هفت خان فساد، مافیا و سیاسی بازی، جناح بازی و تسویه حساب‌های حزبی خسته شدم.

وی افزود: به نظرم مهمتر و اولاتر از احداث بیمارستان، اصلاح ساختار معیوب اداره کشور است.

وی با بیان اینکه من از پیگیری و صبر و شکیبایی مردم نجیب سهند بسیار سپاسگزارم، گفت: ولی به خاطر اینکه نتوانستم از سد مافیایی فاسد حاکم بر بدنه وزارت بهداشت عبور کرده و خدمتی به خلق خدا بکنم، احساس شرمندگی می کنم.

وی خاطر نشان کرد: من آماده ام در صورت صدور مجوز بیمارستان به کار ادامه بدهم ولی صرف وقت بیش از این را برای گرفتن مجوز اصولی نمی بینم.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند چندی پیش با بیان اینکه دو بار فرصت قانونی این خیر برای شروع کار گذشته است ابراز امیدواری کرده بود تا خیر بیمارستان در آخرین فرصت باقی مانده بتواند به تعهدات خود عمل کرده و نسبت به آغاز به کار بیمارستان شهر سهند اقدام کند.

شهر سهند با جمعیتی باِلغ بر ۱۸۰ هزار نفر از نبود بیمارستان رنج می برد و سالها امید برای احداث بیمارستان با سنگ اندازی های وزارت بهداشت و با عدم صدور مجوز برای این خیری که قرار بود بیمارستان خیریه شهر سهند را احداث کند نا امید شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});