• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

تمدید دفترچه بیمه‌ ۳۰۰ هزار نفر از دهک یک تا سه، به صورت اتوماتیک در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 63652
  • 03 خرداد 1401 - 8:45
تمدید دفترچه بیمه‌ ۳۰۰ هزار نفر از دهک یک تا سه، به صورت اتوماتیک در آذربایجان شرقی
یاز اکو - مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی اظهار داشت: دفترچه‌ بیمه‌ ۳۰۰ هزار نفر از دهک یک تا سه درآمدی، به صورت اتوماتیک در آذربایجان شرقی تمدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت استان «وحید مجیدی» در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با اشاره به این‌که اغلب اقشار محروم جامعه تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار داشت: دفترچه‌ بیمه‌ ۳۰۰ هزار نفر از دهک یک تا سه درآمدی، به صورت اتوماتیک در آذربایجان شرقی تمدید شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هنوز قانون اجرایی مشخصی در رابطه به تخفیفات بعدی در دهگ های سه تا ۱۰ ارائه نشده است و به محض مشخص شدن این موارد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: عموم مردم برای بهره مندی از بیمه سلامت می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا سایت خدمات شهروندی بیمه سلامت با پرداخت حق بیمه مشخص شده از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

مجیدی با بیان این‌که حداکثر مبلغ پرداختی برای بیمه‌ی کامل سالانه‌ی هر نفر طبق قانون سال قبل، ۸۶۰ هزار تومان است؛ از تحت پوشش قرار دادن ۴۹۰۰ نفر بیمار خاص در استان خبر داد و گفت: طی سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه‌ی درمان پرداخت کردیم.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی، با اشاره به توجه این سازمان بیمه ای به درمان ناباروری مبنی بر سیاست های بالادستی بهداشت و درمان گفت: سازمان بیمه سلامت سالانه تا سقف ۵۰ میلیون تومان هزینه‌ی ناباروری و نازایی را تعهد کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});