• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خبرداد؛

شروع روند صعودی شاخص‌های کلان اقتصادی آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 79755
  • 30 شهریور 1401 - 12:30
شروع روند صعودی شاخص‌های کلان اقتصادی آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، از شروع روند صعودی شاخص‌های کلان اقتصادی استان بعد از حدود ۲۰ سال روند نزولی خبر داد.

دستور کاربه گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان اظهار کرد: این جشنواره هر سال بر مبنای شاخص‌های عمومی و اختصاصی سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود و با توجه به مستندات موجود امتیازات جمع بندی و به انتخاب دستگاه‌های برتر در پنج محور «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی»، «تولیدی و خدماتی»، «زیربنایی و توسعه زیرساخت»، «سلامت و رفاه اجتماعی» و «عمومی و قضائی» می‌انجامد.

وی افزود: دستگاه‌هایی که در جهت تحول و سلامت اداری و شناخت ایرادات قدم برداشته و ضعف‌ها را اصلاح می‌کنند، قطعاً خواهند توانست مسیر موفقیت را طی کرده و به نتایج بهتری دست یابند.

فرشکاران متذکر شد: انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی در بعد فرایندهای اداری و استخدامی کشور، حوزه خدمت رسانی و سلامت اداری گام‌های اساسی‌تری بردارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این بخش آموزش کارکنان با متدهای جدید و ارتقا بهره وری، کارآیی و اثربخشی مد نظر قرار می‌گیرند.

دستور کار دولت برای توسعه دولت الکترنیک

وی با بیان اینکه توسعه دولت الکترنیک به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد که اجرای آن از سال‌های قبل شروع شده اما توفیقات مورد انتظار هنوز حاصل نشده است، افزود: هر قدر بتوانیم در زمینه توسعه دولت الکترونیک اقدامات موثرتری انجام دهیم سریع‌تر می‌توانیم در جهت شفافیت و سلامت اداری حرکت کنیم.

فرشکاران تصریح کرد: با تلاش دستگاه‌های اجرایی و خروج آنها از حالت‌های روندی و سکون گذشته در طول یک سال و در ۶ ماهه اول سال جاری توفیقاتی در خصوص افزایش GDP استان بدست آورده‌ایم.

وی گفت: سعی خواهیم کرد با هماهنگی بخش خصوصی و عمومی، برنامه‌های عملیاتی توسعه استان را منطبق با آمایش سرزمین تدوین کرده و شاهد رشدهای بالاتری باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});