• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

امسال ۵٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 64591
  • 09 خرداد 1401 - 10:15
امسال ۵٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
یاز اکو - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر، عملیات راهسازی در ١٣٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی در دست اجراست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، سیدمحسن حمزه‌لو در خصوص روند اجرایی کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی محدوده محورهای ارومیه_مهاباد، میاندوآب_بوکان افزود: برنامه‌ریزی شده امسال ۵٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی تکمیل شود و ساخت این گذرگاه بین‌المللی در ١٠ جبهه کاری محورهای ارومیه_مهاباد، میاندوآب مهاباد، میاندوآب _بوکان، قطعه ۴و ۵ محور سلماس_خوی و سه‌راهی ایواوغلی_گیت در حال اجراست.

حمزه‌لو با اعلام اینکه ۵۶٣ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی واقع شدە، افزود: تاکنون ۱۳۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در بخش جنوب آذربایجان‌غربی زیربار ترافیک رفته و کل پروژه ٧٨ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: نقشه راه توسعه و پیشرفت آذربایجان‌غربی حول محور اتمام کریدور بزرگراهی غرب کشور ترسیم شده و بر این مبنا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اتمام این پروژه راهسازی بهره جست.

حمزه‌لو بیان کرد: برای بهره‌برداری کامل از کریدور بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});