• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

۶۰ درصد زمین صنعتی در شهرک‌های صنعتی اردبیل به سرمایه‌گذاران واگذار شده است

  • کد خبر : 64650
  • 09 خرداد 1401 - 14:00
۶۰ درصد زمین صنعتی در شهرک‌های صنعتی اردبیل به سرمایه‌گذاران واگذار شده است
یاز اکو - معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با هدف رونق تولید و اشتغال در استان اردبیل۶۰ درصد زمین صنعتی در این شهرک‌ها به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بهزاد مهدوی روز دوشنبه با بیان اینکه استقبال سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر بیشتر شده است گفت: میزان صادرات استان اردبیل ۹۳۳ درصد در این استان افزایش یافته است.

وی حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی را از اهداف و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با ارائه بسته‌های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، میزان بهره وری و تولیدات آنان افزایش یابد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: علاوه بر این از حضور سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت می‌کنیم.

مهدوی اضافه کرد: در این نوع بسته حمایتی، بخشی از هزینه‌های اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور به صورت یارانه‌ای و بلاعوض به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.

وی هدف از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را نمایش محصولات تولیدی و کسب تجربیات واحدهای موفق برشمرد و افزود: توجه به صادرات ‌در راستای توسعه واحدهای صنعتی جزو اولویت‌ها و برنامه‌های اساسی استان است، به طوری که با اجرای برنامه‌های حمایتی می‌توانیم شاهد توسعه صادرات استان و توسعه اشتغال باشیم.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شهرک‌های صنعتی استان نیازمند حمایت همه‌جانبه است تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی به شکل مناسب و قابل قبول فراهم شود و فضای مشترک کاری با هدف نوآوری در واحدهای تولیدی ورود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});