• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

امیدواری به بازسازی پل‌های روستایی تخریب شده هشترود در سفر هیات دولت

  • کد خبر : 64974
  • 11 خرداد 1401 - 13:45
امیدواری به بازسازی پل‌های روستایی تخریب شده هشترود در سفر هیات دولت
یاز اکو - فرماندار هشترود به تشریح مطالبات مردم شهرستان در سفر نماینده ریاست جمهوری به این شهرستان پرداخت و تکمیل پلهای روستایی تخریب شده در اثر سیل ۱۳۹۵ را از جمله مطالبات مردم شهرستان در سفر نماینده رییس جمهور به این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، علیرضا توری در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پیگیری فاضلاب مدرن شهری، تکمیل پایاب، ایجاد تصفیه خانه فاضلاب مدرن شهری، دیوار چینی رودخانه موجود در شهر و تکمیل پل‌هایی که بر اثر سیل سال ۱۳۹۵ از بین رفته‌اند، از مهم ترین مطالبات ما از وزیر کشور است.

وی افزود: راههای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی مشکل دار هستند و نیاز به آسفالت دارند لذا یکی دیگر از مطالبات ما، رسیدگی به وضعیت جاده‌های موجود است.

وی اظهار کرد: قول‌هایی که از طرف نماینده ویژه رئیس جمهور در مورد هشترود داده می‌شود که برای پیگیری‌های بعدی ثبت و ضبط خواهد شد.

توری اضافه کرد: برگزاری همایش پیشرفت هشترود در ۲۱ خردادماه جاری، نوید روزهای خوبی را برای منطقه دارد از این رو از تمامی نخبگان خواهشمندم برای پیشرفت شهرستان طرح و برنامه داشته باشند و با ارائه به فرمانداری در توسعه‌ی منطقه سهیم شوند.

وی ادامه داد: در سفر وزیر کشور به هشترود، زندگی روستایی در روستای آتش بیگ به نمایش در خواهند آمد تا دولتمردان با منطقه آشنا شده و اعتبارات لازم را برای حوزه‌های مختلف اختصاص دهند.

فرماندار هشترود، در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: یک درصد زمین های کشاورزی مربوط به اداره اوقاف به خود کشاورزان واگذار می‌شود.

توری، گفت: مشکلات محیط زیست، کمبود نیروی انسانی، کمبود ماشین آلات، مشکلات جاده ها، مسائل مربوط به دانشگاه‌ها، مشکلات مربوط به حوزه شهرسازی و شهرداری در سفر وزیر کشور به هشترود پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});