• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

سرپرستان سازمان‌های سرمایه‌گذاری و پسماند شهرداری تبریز منصوب شدند

  • کد خبر : 65714
  • 17 خرداد 1401 - 17:19
سرپرستان سازمان‌های سرمایه‌گذاری و پسماند شهرداری تبریز منصوب شدند
یاز اکو - طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، سرپرستان جدید سازمان‌های سرمایه‌گذاری و پسماند شهرداری تبریز منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بر اساس حکم هوشیار، حبیبه هراتی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز منصوب شد و از زحمات حسین نژاداصغری، سرپرست سابق نیز قدردانی به عمل آمد.

محبوب تیزپاز، قائم مقام شهردار تبریز در آیین معارفه و تکریم سرپرست سازمان مدیریت شهرداری تبریز، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند مجموعه‌ای از نیروهای متخصص است که به خاطر ظرفیت‌های این حوزه، جزو بخش‌های فعال و پویای شهرداری به شمار می‌آید.

وی با بیان این‌که تبیین و فرهنگ سازی هرچه بیشتر در حوزه پسماند از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری جدید تبریز است، گفت: با مدیریت شایسته شهردار تبریز، جهشی که اکنون در کل شهر ایجاد شده، در آینده موجب دستاوردهای فوق العاده‌ای می‌شود.

وی با بیان این‌که حوزه مدیریت پسماند شهرداری تبریز نیازمند تحول و پیشرفت است، تاکید کرد: خوشبختانه خانم هراتی جزو نیروهای باتجربه و متخصص در حوزه محیط زیست است که امیدواریم با حضور وی شاهد رشد چشمگیری در این حوزه باشیم.

بر اساس این گزارش، حبیبه هراتی دارای دکتری محیط زیست و تحقیقات بین المللی در دانشگاه تهران، سوابقی هم‌چون مسئول آزمایشگاه مواد حیاتی در شهرداری مرکز، معاونت طرح و برنامه، معاونت مالی و اداری، مدیر پژوهش و مدیر برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز را در کارنامه خود دارد.

هم‌چنین طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، رضا خلیلی به عنوان سرپرست جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز منصوب شد.

رضا خلیلی دارای دکتری برنامه ریزی شهری از مدیران باتجربه شهرداری تبریز است که در سوابق خود مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری و رئیس مرکز عملی کاربردی شهرداری تبریز را دارد.

با حضور مهدی یوسفی، معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تبریز ضمن معارفه خلیلی به عنوان سرپرست سازمان سرمایه گذاری، از زحمات بهرام روشنی در مدت تصدی این سمت قدردانی به عمل آمد.

یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری جدید تبریز، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای پیشبرد پروژه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و … است که سازمان سرمایه گذاری به عنوان سازمان متولی، نقش مهمی در تحقق این رویکرد می‌تواند داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});