• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2

توسعه خطوط انتقال و فوق توزیع از برنامه های سال جاری است

  • کد خبر : 66628
  • 25 خرداد 1401 - 14:15
توسعه خطوط انتقال و فوق توزیع از برنامه های سال جاری است
یاز اکو - مدیر عامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با اشاره به اهداف و برنامه های آینده این شرکت گفت: با تدابیری که در دولت فعلی اتخاذ شده، توسعه خطوط انتقال و فوق توزیع از ضرورت های منطقه آذربایجان شمرده می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اسماعیل زاده روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شرکت پارس ساختار افزود: توسعه تولیدات پراکنده به ویژه نیروگاه های خورشیدی و مقیاس کوچک با سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و حمایت های بخش دولتی طی دو سال آینده از دیگر برنامه های مهم شرکت برق منطقه ای آذربایجان می باشد.

وی با بیان اینکه دکل های بتنی تک پایه خودایستای تولید این شرکت مزایای منحصر بفرد و متمایزی را دارا هستند، اضافه کرد: استفاده از این دکل ها در پای برج فضای کمتر و حریم خط انتقال کمتری از زمین را اشغال می کنند و خوشبختانه از بابت عدم وجود سرقت قطعات و تصادفات نیز امنیت بالایی دارند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان با قدردانی از همراهی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی جهت همراهی برای گذر از زمان پیک بار مصرف برق گفت: امسال تدابیری اتخاذ شده که انشالله تابستانی بدون خاموشی داشته باشیم.

شرکت پارس ساختار، با حدود چهار دهه سابقه فعالیت تنها شرکت EPC کار شمال غرب ایران می ‏باشد که تولید انواع دکل‏ های بتنی و فولادی فوق توزیع و انتقال نیروی برق و دکل ‏های مخابراتی، طراحی و ساخت برجذ‏های تک پایه خود ایستای بتنی در سطوح ولتاژ ۶۳ تا ۴۰۰ کیلوولت با تعداد مدارات مختلف به صورت کمپکت، مهندسی و اجرای عملیات احداث در زمینه پست‏های فشار قوی و احداث و بازسازی نیروگاه‏ ها را در کارنامه دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});