• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور برگزار شد؛

آیین تجلیل از چهار فعال سینمایی استان

  • کد خبر : 66745
  • 26 خرداد 1401 - 16:00
آیین تجلیل از چهار فعال سینمایی استان
یاز اکو - با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، آیین تجلیل از چهار فعال سینمایی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، در این آیین که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از “مرتضی پوراظهری”، “سیدوحید فاطمی”، “قربانعلی طاهرفر” و “اصغر یوسفی‌نژاد” به عنوان فعالان حوزه تولید و آموزش سینمای استان تجلیل شد.

محمد خزاعی در این آیین با بیان اینکه هنرمندان بیش از حمایت های مالی به دنبال احترام و نگاه عزتمند از سوی مسوولان هستند، خاطرنشان کرد: اگر شأن و جایگاه هنرمندان بدرستی شناخته و رعایت شود، قطعا رغبت برای تولید آثار فاخر و کیفی افزایش خواهد یافت.

تصویرسازی صحیح از تبریز، آذربایجان بر عهده هنرمندان سینماست

خزاعی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تصویرسازی صحیح از تبریز، اذربایجان و ایران بسیار مهم و بر عهده هنرمندان سینماست، تصریح کرد: اینکه جهانیان چه تصویر ذهنی از این منطقه و نام ایران داشته باشند، بسیار حایز اهمیت است.

سیدقاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیزدر این آیین طی سخنانی اظهار داشت: تبریز سابقه درخشان و قابل توجهی در حوزه سینما دارد و دارای ظرفیت های عظیمی است که نمونه آن طی دهه‌های گذشته با افتخارآفرینی هنرمندان در جشنواره های ملی و بین المللی مشهود است.

گفتنی است رئیس سازمان سینمایی کشور در سفر یکروزه خود به آذربایجان‌شرقی نشست‌های متعددی را با اهالی سینمای استان برگزار کرده است.

در این سفر، اصغر فارسی، معاون توسعه و منابع انسانی سازمان سینمایی،یزدان عشیری، مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی،هاشم میرزا خانی، مدیر عامل موسسه سینما شهر، مهدی آذر پندار، مدیر عامل انجمن سینمای جوان،محمد حمیدی مقدم، مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ومحمد سوقندی، مدیر کل حقوقی، عملکرد و استان های سازمان سینمایی، رئیس سازمان سینمایی را همراهی می کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});