• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0
آل هاشم:

وضعیت جاده ورزقان- خاروانا در در شان جمهوری اسلامی ایران نیست

  • کد خبر : 66988
  • 28 خرداد 1401 - 18:15
وضعیت جاده ورزقان- خاروانا در در شان جمهوری اسلامی ایران نیست
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه وضعیت جاده ورزقان- خاروانا در شان جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: من واقعا احساس شرم کردم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با اشاره به سفر هفته گذشته خود به شهرستان ورزقان و منطقه خاروانا اظهار کرد: واقعا جاده ورزقان- خاروانا در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه احساس می‌کنم در رابطه با بخش خاروانا کم توجهی شده است، افزود: مسئولان اداره راهداری استان آذربایجان‌شرقی و وزارت راه و شهرسازی و هم مسئولان سونگون درخواست می‌‌کنم به این منطقه خاروانا توجه ویژه شود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: جالب است روستاهای کنار سد حاجیلار در آب در مضیقه هستند.

وی پیشنهاد کرد: استاندار آذربایجان شرقی دستور تشکیل کارگروهی را در این رابطه بدهند و من هم گزارش‌ها و نامه‌های مردمی را در این کار گروه منعکس کنم تا این کارگروه مشکلات خاروانا را بررسی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: معلوم می شود با این همه مشکلات به منطقه خاروانا در سال های گذشته کم توجهی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد به برکت سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی به این منطقه توجه ویژه شود.

آل هاشم در ادامه تصریح کرد: تا نتیجه مطلوب این مسئله و مشکلات منطقه خاروانا در نماز جمعه مرتب پیگیری خواهم کرد به خاطر اینکه واقعا من احساس شرم کردم کردم از وضعیت جاده ورزقان- خاروانا، که در شان جمهوری اسلامی ایران نیست.

معدن مس سونگون در شهرستان ورزقان قرار گرفته که یک درصد مس دنیا و ۵۲ درصد مس کشف شده ایران را دارد و سالانه ۲۵ هزار میلیارد تومان کنسانتره مس از ورزقان به کرمان می‌رود و شهرستان ورزقان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=66988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});