• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
درخواست مدیرعامل کشتارگاه از مردم:

به خاطر سلامت جامعه و دریافت کنندگان گوشت احسان ، قربانی خویش را فقط در کشتارگاه های مجاز ذبح کنید

  • کد خبر : 67049
  • 29 خرداد 1401 - 10:45
به خاطر سلامت جامعه و دریافت کنندگان گوشت احسان ، قربانی خویش را فقط در کشتارگاه های مجاز ذبح کنید
یاز اکو - مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز تاکید کرد:با توجه به سطح هشدارهای دامپزشکی برای سلامتی خود و دوری از تب کریمه کنگو استدعا داریم مردم از ذبح دام حلال در منزل و مکانی بجزکشتارگاه های مجاز اکیدا خودداری نمایید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، کریم قدرتی اظهارداشت: با توجه به هشدار شیوع تب کریمه کنگو، امسال تاکید ویژه‌ای برذبح قانونی و رعایت دستورالعمل های ارائه شده از اداره کل دامپزشکی برای عرضه بهداشتی دام و پیشگیری از هر گونه بیماریهای مشترک انسان و دام شده است.

وی همچنین بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های رسانه‌ای در جهت فرهنگ سازی شهروندان برای خرید از مراکز عرضه بهداشتی و همچنین ارائه هشدارهای لازم درباره بیماری‌های حیوانی، تاکید کرد.

قدرتی از هماهنگی های لازم برای برپایی مراکز عرضه بهداشتی در عید سعید قربان خبر داد و گفت: با توجه به تجارب سال‌های گذشته و ضرورت آمادگی هرچه بهتر برای برگزاری باشکوه‌تر عید سعید قربان و برپایی مراکز عرضه بهداشتی دام زنده در این مناسبت مهم، از هم اکنون هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مرتبط آغاز می شود.

وی با بیان اینکه نهادهای مرتبط باید برای ارتقا بهداشت و آسایش خاطر شهروندان دست به دست هم دهند، افزود: در این راستا سازمان میادین شهرداری تبریز در تعیین و ساماندهی مراکز عرضه دام زنده و همچنین ادارات کل جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت و معدن و تجارت استان و بهداشت در امر نظارت‌های بهداشتی و اقتصادی نقش بسزایی دارند.

وی اذعان داشت: بخاطر شیوع تب کریمه کنگو تمام موسسات خیریه که قصد قربانی کردن در این عید فرخنده دارند می بایست امسال نیز قربانی ها را فقط در کشتارگاه تبریز ذبح نمایند.

مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: کشتارگاه تبریز آماده است قربانی را به نیابت و با قیمت مصوب و در صورت تمایل بسته بندی و بعد از رعایت پیش سرد در هر محلی که در خواست می دهند رایگان تحویل نماید .

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});