• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

کمیته فرهنگی شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور ایجاد شود

  • کد خبر : 67052
  • 29 خرداد 1401 - 11:00
کمیته فرهنگی شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور ایجاد شود
یاز اکو - رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان شرقی در سمینار نقش دانشگاه در توانمند سازی صنایع گفت: اگر برنامه‌های دانش‌بنیان را پیش ببریم اما پیوست فرهنگی نداشته باشند، نتیجه نخواهیم گرفت. از مسئولان درخواست می کنم کمیته فرهنگی شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، میکائیل جمال‌پور، صبح امروز یکشنبه ۲۹ خرداد، در دانشگاه پیام نور تبریز گفت: امیدواریم و آرمان داریم کشور ایران در سال ۱۴۰۱ بهتر از ۱۴۰۰ باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه از لحاظ دانشگاهی دومین منطقه کشور هستیم، باید در تحقق شعار سال پیش‌قدم باشیم.

جمال‌پور ادامه داد: تعداد واحد‌های پیام‌نور در کشور بیش از فرمانداری‌هاست. دانشگاه پیام‌نور ظرفیت علمی و ابتکاری لازم را با حضور اساتید توانمند و دانشجویان پرتلاشش دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان شرقی بیان کرد: دستور و پول و امکانات و اراده در کنار سابقه و تجربه لازمه تحقق شعار سال است و دانشگاه پیام‌نور این اراده را دارد و آغاز به کار کرده است.

جمال‌پور تاکید کرد: اگر برنامه‌های دانش‌بنیان را پیش ببریم اما پیوست فرهنگی نداشته باشند، نتیجه نخواهیم گرفت. از مسئولان درخواست می کنم کمیته فرهنگی شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور ایجاد شود.

وی در پایان اظهار کرد: به عنوان سخن آخر امیدوارم جلسه امروز آورده‌های لازم را داشته باشد. پیام‌نور در گام مشکلات کشور و استانی قدم بر می‌دارد.

گفتنی است، سمینار نقش دانشگاه در توانمند سازی صنایع با رویکرد تولیدات دانش بنیان با همکاری دانشگاه پیام نور و سازان صمت استان، یکشنبه ۲۹ خرداد در تالار علامه جعفری دانشگاه پیام نور برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});