• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

گامی بلند در راستای تولید دانش بنیان و تحقق شعار سال

  • کد خبر : 67267
  • 30 خرداد 1401 - 17:45
گامی بلند در راستای تولید دانش بنیان و تحقق شعار سال
یاز اکو - آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه فیمابین شرکت مولیبدن مس آذربایجان و پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی در پارک علم و فناوری، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این تفاهم‌نامه که به امضای مدیرعامل شرکت مولیبدن مس و رئیس پارک علم و فناوری استان رسیده است، در محور‌های گسترش فعالیت‌های دانش بنیان، ایجاد زمینه نوآوری و شکوفایی، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و تقویت مشارکت حمایت از مبتکران و طرح‌های مبتنی بر دانش و فن آوری می‌باشد.

آقای عبدالرضا واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  با اشاره به اینکه تمامی دانشگاه‌ها تحت حمایت پارک علم و فن آوری می باشند گفت: تمامی تفاهم نامه‌هایی که بسته می‌شود بصورت جدی عملیاتی میشود و یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های پارک علم و فن آوری حمایت از شرکت‌های دانش بنیان بخش خصوصی میباشد که این کار در راستای فراهم نمودن زمینه برای توانمندسازی این شرکت‌ها انجام می‌گیرد.

 رسالت ارتقاء سطح فناوری در صنایع و توسعه واحد‌های تحقیق و توسعه را نیزبرعهده دارد و محققانی که در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد بستر را برای رشد و تعالی مجموعه‌ای که می‌خواهد فعالیت تحقیقاتی و دانش بنیان انجام دهد فراهم می‌سازد.

آقای سید جلال عطایی مدیرعامل شرکت مولیبدن مس آذربایجان با اشاره به اینکه این شرکت از بدو تاسیس با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و استفاده از جوانان نخبه توانسته در راه اندازی دستگاه‌های کارخانه آهک هیدراته بصورت خودکفا عمل نماید گفت: در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال این تفاهم نامه جهت ارتقای سطح دانش پرسنل و افزایش ضریب راندمان بهره وری و همچنین عملیاتی نمودن طرح‌های دانش بنیان این مجموعه با مرکز پارک علم و فن آوری استان بسته می‌شود.

اولویت اصلی ما تولید محصول باکیفیت با تکیه بر دانش جوانان نخبه و همچنین کاهش هزینه‌های اضافی میباشد تا هم در زمان مدیریت داشته باشیم و هم طرح‌ها بصورت عملیاتی اجرا گردد.

 بر اساس این تفاهم‌نامه، پارک علم و فناوری برنامه‌های توانمندسازی خود اعم از دوره‌های آموزشی، خدمات مشاوره و طرح‌های توانمندسازی ویژه شرکت‌های دانش بنیان را برای بررسی و تأیید به شرکت مولیبدن مس آذربایجان اعلام می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67267

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});