• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

نشست تخصصی “کارآفرین شو” ویژه نوجوانان

  • کد خبر : 67359
  • 31 خرداد 1401 - 12:45
نشست تخصصی “کارآفرین شو” ویژه نوجوانان
یاز اکو - نشست تخصصی "کارآفرین شو" با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای و با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی برای نوجوانان علاقه‌مند عضو مراکز کانون تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این نشست که به عنوان اولین مرحله از دوره‌های آموزش کارآفرینی در مجتمع کانون تبریز برگزار شد جمعی از نوجوانان پسر علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی حضور داشتند.

علی بینش مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی در ابتدای این جلسه با اشاره به همکاری‌های نزدیک کانون و سازمان فنی و حرفه‌ای در زمینه ترویج و تعمیق فرهنگ کارآفرینی این نشست تخصصی را مقدمه‌ای برای برنامه‌های گسترده‌ای که به هم منظور در نظر گرفته شده است عنوان کرد.

وی آشنایی با فرهنگ کارآفرینی را یک نیاز ضروری برای نوجوانان دانست و اظهار امیدواری کرد که برگزاری این دوره‌ها گام مهمی برای تربیت نسلی کارآفرین برای آینده میهن اسلامی باشد.

بینش با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و کارآفرینی از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در زمینه تعمیق و ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین نوجوانان خبر داد.

در این جلسه سید میعاد حسینی از اساتید حوزه کارآفرینی در خصوص مفهوم و کارکرد کارآفرینی و ضرورت آشنایی نوجوانان با فرهنگ کارآفرینی در قالب یک کارگاه دو ساعته که با استقبال شرکت کنندگان همراه بود با نوجوانان حاضر در این نشست تخصصی بحث و گفتگو کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});