• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
6

تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد آماده بهره برداری برای هفته دولت

  • کد خبر : 67779
  • 03 تیر 1401 - 17:30
تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد آماده بهره برداری برای هفته دولت
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بیلوردی گفت: این تصفیه خانه با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد ریال برای هفته دولت آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی سید مرتضی نیرومند اسکویی در بازدید از تصفیه خانه شهرک صنعتی بیلوردی که با همراهی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و فرماندار شهرستان هریس انجام شد گفت : با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه که عملیات اجرایی آن در محل انتهایی این شهرک صنعتی و در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ مترمربع می باشد ۴۰۰ مترمکعب در روز از فاضلاب های صنعتی و بهداشتی تولیدی در شهرک مدیریت و تصفیه خواهد شد.

وی افزود : فرآیند طراحی شده برای این تصفیه خانه، ترکیبی از سیستم های بیولوژیکی هوازی و بی هوازی از نوع لجن فعال می باشد و با تلاس همکاران همزمان با هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آدربایجان شرقی و مدیرکل حفاظت محیط زیست استاندر شهرک صنعتی بیلوردی از دو واحد تولیدی بازدید کردند.

نیرومند اسکویی در بازدید از واحد تولیدی فیلتر در شهرک صنعتی بیلوردی گفت : با توجه به پیشرفت قابل توجه این شرکت در طول چند سال اخیر، حفظ کیفیت محصولات خود در سطح استاندارد جهانی و توجه به توانایی کیفی برای ایـجاد بازار های جدید در منطقه خاورمیانه و حوزه CISو شرق آسیا است.

وی در خصوص اینواحد تولیدی گفت : این شرکت تولید کننده انـواع فیلترهای هواکش، روغن، گـازوئیل، آبگیر و هیدرولیک با مارک تجاری «یونیک فیلتر» در ایران است.این شرکت از سال ۱۳۸۸ در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی بیلوردی آغاز گردید و در سال ۱۳۹۱ خط تولید آن راه ‌اندازی و اولین محصولات آن به بازار ارائه شد و در حال حاضر، فاز دوم این شرکت به مساحت ۳۶۰۰۰ متر مربع در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی اظهار داشت : واحد تولیدی بعدی که بازدید شد، تولید کننده انواع بستنی و پشمک در زمینی به مساحت ۶هزار متر مربع و زیر بنای۱۶۰۰ متربع در شهرک صنعتی بیلوردی مستقر گردیده است.  

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67779

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});