• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

نهضت ملی مسکن شهریار، وارد فاز اجرایی شد

  • کد خبر : 67787
  • 03 تیر 1401 - 18:00
نهضت ملی مسکن شهریار، وارد فاز اجرایی شد
یاز اکو_شرکت عمران سهند در شهر جدید «شهریار» به منظور آغاز مراحل اولیه عملیات اجرایی «نضهت ملی مسکن» مستقر شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، روز گذشته شرکت عمران سهند با نصب کانکس‌های خود در شهر جدید شهریار، رسماً در این شهر مستقر شد و مراحل اولیه عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن را آغاز کرد.
غلامرضا اقبالی، سرپرست شرکت عمران سهند در این‌باره اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت مسکن به عنوان و پیشران اقتصاد کشور ، شرکت عمران شهر جدید سهند تمام توان خود را برای پیشبرد نهضت ملی مسکن به کار می‌گیرد.
وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن موضوعی است که اکنون به دغدغه تعداد زیادی از هم‌وطنان‌مان تبدیل شده و ما وظیفه خود می‌دانیم با تمام ظرفیت برای تحقق این مطالبه تلاش کنیم.

سرپرست شرکت عمران سهندتصریح کرد: شهر جدید شهریار نیز به عنوان شهری که آینده بسیار امیدبخشی برای آن متصوریم، یکی از شهرهای اجرای نهضت ملی تولید مسکن است که از امروز کار شرکت عمران سهند برای رسیدن به اهداف این طرح رسما درشهر جدید شهریار آغاز می‌شود.

غلام رضا اقبالی گفت: بی‌شک هماهنگی، همدلی و همکاری بین‌ دستگاه‌های مختلف برای پیشبرد اهداف عالی طرح نهضت ملی تولید مسکن ضروری است و امیدواریم شهر جدید شهریار به عنوان یکی از پیشگامان این طرح در کشور بتواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان عزیز تبریزی که پیش‌تر به عنوان متقاضی طرح ملی تولید مسکن در سایت شهر جدید شهریار ثبت‌نام کرده‌اند، با اولویت زمان ثبت‌نام جهت افتتاح حساب و انجام مراحل اداری به بانک معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});