• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

ساختمان دانشگاه آزاد شاید در زلزله شدید خطرناک است/ ساختمان دانشکده علامه امینی نا ایمن نیست

  • کد خبر : 68042
  • 05 تیر 1401 - 14:00
ساختمان دانشگاه آزاد شاید در زلزله شدید خطرناک است/ ساختمان دانشکده علامه امینی نا ایمن نیست
یاز اکو - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بیان کرد: در صورت وقوع حادثه‌ای مثل زلزله چند ریشتری ممکن است مشکلی پیش آید و این ساختمان حساس‌تر از دیگر ساختمان‌ها باشد اما بی‌شک ساختمان علامه امینی در حالت عادی ن ایمن نیست و مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، آرش رنجبران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز که همزمان با چهلمین سالروز تاسیس این دانشگاه در جلسه علنی شورای شهر حاضر شده بود، علاوه بر ارائه گزارشی از اقدامات و عملکردهای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، برنامه ها و طرح های آموزشی، علمی، فرهنگی و تحقیقاتی پیش روی این دانشگاه را تشریح کرد.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۶۱ تاسیس شده است و امسال وارد چهل سالگی شده است.

رنجبران بیان کرد: دانشگاه آزاد با ۳۵ واحد مرکز در آذربایجان‌شرقی و ۱۷۰۰ نفر هیئت علمی یکی از تاثیرگذارترین دانشگاه‌ها به شمار می‌آید.

وی با تشریح اینکه دانشگاه ماموریت‌های خود را باید بر اساس نیازهای جامعه انجام بدهد، گفت: نیاز جامعه به دانشگاه‌های نسل سوم است و دانشگاه باید تغییر مسیر بدهد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: دانشگاه صرفا اخذ مدرک نمی‌باشد و باید شغل دانشجویان را تأمین کند.

وی گفت: در حوزه مسائل مدیریت شهری اقداماتی انجام شده است و پایان‌نامه‌ها را به این سمت سوق خواهیم داد.

وی خاطر نشان شد: بعد از ماجرای مترو پل ایمنی ساختمان‌ها بسیار حساس شدیم و احساس مسئولیت می‌کنیم، اداره عمران اعلام کرده که این ساختمان پایدار هست و اگر نیاز باشد مقاوم‌سازی خواهیم کرد و هر کاری در این خصوص انجام شود اطلاع رسانی خواهیم کرد، ایمنی دانشجویان و همکاران برای ما بسیار مهم باشد.

در این نشست همچنین اعضای شورای اسلامی شهر بر لزوم توسعه فعالیت‌های بنیادین فرهنگی، زمینه‌سازی برای مشارکت‌پذیری دانشجویان در مسائل شهری، نهادینه‌کردن فعالیت‌های پژوهشی دانش‌بنیان در دانشگاه، همکاری‌های متقابل دانشگاه آزاد و مرکز پژوهش‌های شورای شهر، بهره‌گیری از پایان‌نامه‌های کاربردی و موضوعی در حوزه مدیریت شهری و تبادلات علمی، آموزشی و فرهنگی فی‌مابین دانشگاه آزاد و مدیریت شهری تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});