• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
همزمان با دهه تولید و تجارت؛

سفر مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت به تبریز

  • کد خبر : 68281
  • 07 تیر 1401 - 11:30
سفر مدیرکل صنایع نساجی و پوشاک وزارت صمت به تبریز
یاز اکو - افسانه محرابی مدیرکل دفتر تخصصی صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر یکروزه خود به تبریز، ضمن رصد میدانی توانمندی‌های صنعت استان در حوزه نساجی و چرم، موضوع استقرار تامین مالی زنجیره این این صنعت در استان نیز در حضور وی بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، افسانه محرابی مدیرکل دفتر تخصصی صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر یکروزه خود به تبریز ، ضمن رصد میدانی توانمندی‌های صنعت استان در حوزه نساجی و چرم، موضوع استقرار تامین مالی زنجیره این این صنعت در استان نیز در حضور وی بررسی می شود.

بازدید از شرکت پارلا منسوجات

بزرگترین تولیدکننده پرده در شمال غرب کشور با اشتغالزایی برای هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم، سالانه ۹۰ میلیون متر مربع انواع پرده را به بازار عرضه می شود و حتی ۳۰ درصد تولیدات این شرکت به کشور ترکیه صادر می شود.

این شرکت به صورت سرمایه گذاری خارجی مشترک با ایران و ترکیه فعالیت می کند و محصولات این شرکت بهترین نشان تولید پرده در کشور است.

در حال حاضر برای طرح توسعه این شرکت نزدیک به ۱۰ میلیون دلار هزینه شده که با راه اندازی این طرح برای ۵۰۰ نفر نیز اشتغالزایی خواهد شد.

بازدید از شرکت پلیمر کیسه تبریز

یکی از بزرگترین واحدهای شهرک سرمایه گذاری خارجی در زمینه انواع گونی های پلی پروپیلن بافته شده ساده و لمینت دار با سرمایه گذاری خارجی فعالیت خود را آغاز کرده بود ولی به دلیل برخی از مشکلات حدود یک سال بود که نیمه تعطیل بود اکنون حدود دو ماه است که دوباره از طریق سرمایه گذار ایرانی شروع به کار کرده و برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

محصولات این شرکت در صنایع سیمان، صنایع مواد غذایی و محصولات پتروشیمی کاربرد دارد.

در آذربایجان شرقی بیش از ۲۰ واحد گونی بافی در حال فعالیت هستند که در کشور بیشترین واحدهای تولیدی در این حوزه مربوط به این استان است به عبارتی آذربایجان شرقی قطب تولید گونی‌بافی پلی پروپیلن کشور است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});