• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2
در دیدار مدیرعامل برق تبریز با فرماندار اسکو مطرح شد؛

مشکلات برق شهرستان اسکو مرتفع می‌شود

  • کد خبر : 68366
  • 07 تیر 1401 - 15:15
مشکلات برق شهرستان اسکو مرتفع می‌شود
یاز اکو - مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تبريز، در دیدار با مهندس فيروزي فرماندار شهرستان اسكو از رفع مشکلات برق شهرستان اسکو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، طی این جلسه پیرامون مسائل موجود بحث و بررسی‌های لازم صورت پذیرفت. فرماندار شهرستان اسکو در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت‌ها و پیگیری مسائل مربوط به حوزه‌ی برق شهرستان اسکو به برخی مشکلات شهرستان در این حوزه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه دغدغه‌های فرماندار اسکو را مرتفع خواهیم کرد، گزارشی از وضعیت صنعت برق و تدابیر اتخاذ شده جهت عبور موفق از پیک بار سال ۱۴۰۱ ارائه کرد.

عباس حسامی افزود: اتمام فاز نهایی پروژه‌ی اصلاح شبکه‌ی برق روستای گنبرف و کردآباد، چالش‌های پیش روی تامین برق صنایع در مسیر جزیره‌ی اسلامی، جابجایی تیر در سطح روستاها، همکاری جهت توسعه معابر در حدود یک کیلومتر در روستای کندوان، معضلات تامین آب شرب شهر جدید سهند، پیشگیری از وقوع خاموشی‌ها در مسیر تغذیه‌ی برق، مشکلات روشنایی معابر خیابان امام شهر ایلخچی و جابجایی تیرهای برق در مسیر این خیابان جهت تعریض معابر از محل حساب فی مابین با شهرداری ایلخچی از جمله مسایلی است که با تلاش همکاران مدیریت برق شهرستان اسکو و تعامل فرماندار محترم و شهرداری‌های شهرستان حل و فصل خواهد شد و گامی مهم در جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان اسکو برداشته خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});