• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان در هاله‌ای از ابهام

  • کد خبر : 68415
  • 08 تیر 1401 - 8:45
برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان در هاله‌ای از ابهام
یاز اکو - مدیر خانه مطبوعات استان زنجان گفت: پیشنهاد برگزاری هشتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان را داده‌ایم ولی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکنون پاسخی در این خصوص ارائه نداده‌ است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، یوسف ناصر، درباره برگزاری هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان، اظهار کرد: متولی برگزاری جشنواره‌ها، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و درباره اعتبارات جشنواره و نحوه پرداخت هزینه‌ها نیز این اداره‌کل تصمیم‌ می‌گیرد.

وی افزود: ما پیشنهاد برگزاری هشتمین دوره جشنواره مطبوعات استان زنجان را داده‌ایم ولی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکنون به ما جوابی در خصوص برگزاری قطعی یا برگزار نشدن جشنواره نداده‌ است.

این مسئول با بیان اینکه زمان جشنواره در حال سپری شدن است و احساس می‌کنیم اداره‌کل برنامه‌ای ندارد، تصریح کرد: استان زنجان هفت دوره جشنواره مطبوعات را برگزار کرده و کمتر استانی وجود دارد که به صورت پی‌درپی برگزار این جشنواره را برگزار کند، به همین خاطر خانه مطبوعات زنجان مصر است تا جشنواره مطبوعات برگزار شود.

ناصر ادامه داد: روز خبرنگار امسال مصادف با روز عاشورا است ولی می‌توانیم جشنواره را زودتر یا دیرتر از این روز برگزار کنیم و خانه مطبوعات آمادگی اجرای آن را دارد ولی تصمیم قطعی با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه در توان ما نیست جشنواره را برگزار کنیم، ولی با هیئت مدیره صحبت کرده‌ایم که اگر جشنواره برگزار نشد، به صورت مستقل خانه مطبوعات یک برنامه‌ اجرا کند، خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات یک تشکل صنفی است و ما با همه دولت‌ها کار می‌کنیم و پیشنهاد ما این است که جشنواره برگزار شود. همچنین معمولاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره‌ها اعتبار دارد و طبق بخشنامه مجری برگزاری آن خانه مطبوعات است اما فعلاً جواب قطعی به ما داده نشده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});