• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

برگزاری تور صنعتی بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌ها و خانه نوآوری و فناوری ایران

  • کد خبر : 68646
  • 09 تیر 1401 - 13:15
برگزاری تور صنعتی بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌ها و خانه نوآوری و فناوری ایران
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از برگزاری تور صنعتی بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط و نشست صنعتگران استان با مدیران خانه نوآوری و فناوری ایران همزمان با دهه تولید و تجارت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه تولید و تجارت و برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط همراه با برپایی پاویون ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، تور صنعتی نمایشگاهی ویژه واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان شرقی در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف این تور صنعتی نمایشگاهی اظهار کرد: هدف از برگزاری تور صنعتی بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و شرکت‌های دانش بنیان، آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی، صنعتی و مشاوران صنعتی و … با دستاوردها شرکت‌های دانش بنیان موفق، افزایش همکاری‌های متقابل، تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های علمی سایر استان‌ها در زمینه‌ی صنعت و تولید دانست.

نیرومند اسکویی با اشاره به ادامه حضور صنعتگران استان در تهران گفت: نشست صنعتگران استان با مدیران خانه نوآوری و فناوری ایران(IHIT) از دیگر برنامه‌های این این تور صنعتی بود.

وی، تبادل تجربیات و فناوریSMEها و بررسی و توانمندی صادراتی شرکت‌های دانش بنیان، همچنین کمک به ایجاد همکاری و هم افزایی واحدهای صنعتی در جهت تکمیل و تقویت فرآیندهای تولیدی متناسب با دانش روز دنیا را از مهمترین مباحث در این نشست دانست.

این تورصنعتی نمایشگاهی با حضور ۲۸ نفر از صنعتگران یا نماینده واحدهای تولیدی، صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به مدت یک روز در تهران برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});