• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0
در سه ماه نخست سال 1401 محقق شد

روند مثبت شرکت سیمان صوفیان

  • کد خبر : 69178
  • 13 تیر 1401 - 18:15
روند مثبت شرکت سیمان صوفیان
یاز اکو - شرکت سیمان صوفیان با افزایش 144 درصد سود خالص در سه ماه نخست سال 1401 نسبت به دوره مشابه سال قبل روند مثبتی را در پیش گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ این شرکت با عملکرد مناسب در تولید و فروش محصولات، توانست با رشد ۱۴۴ درصد سود خالص و ۸۴ درصد درآمد حاصل از فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ را کسب کند.
سعید دلفکار مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان، در این رابطه گفت: این شرکت به منظور ارزش‌آفرینی برای ذینفعان، مجدانه رشد و تعالی سازمانی را سرلوحه خود قرار داده است، به طوری که ارائه بهترین راندمان، برترین کیفیت محصول و بازده مالی خوب در سالجاری، مؤید چنین اعتقادی در این سازمان است.
دلفکار تصریح کرد: شرکت سیمان صوفیان با تکیه بر نیروی انسانی متخصص، افزایش بهره‌وری و اعمال سیستم‌های مدیریتی نوین، مدیریت هزینه ها، کنترل نقدینگی و مراقبت مستمر از سیستم مدیریت بازار، توانست رشد ۱۴۴ درصد سود خالص و ۸۴ درصد درآمد حاصل از فروش در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه سال قبل را بدست بیاورد.
دلفکار با خاطر نشان ساختن قابلیت ها و انعطاف در تولید انواع محصولات افزود: این شرکت با کامل نمودن سبد محصولات خود از جمله سیمان مرکب( سیمان سبز ) و… و تنوع بخشیدن به محصولات و همچنین رعایت استانداردهای سیمان موجب افزایش فروش محصولات تولیدی خود شده و رضایت مندی مشتریان را بدنبال داشته است.
دلفکار افزود: سیمان به عنوان یکی از مهمترین عناصر توسعه ای در تامین زیرساخت های اقتصادی کشور، نهاده‌ای استراتژیک محسوب می شود و امکان ارز آوری بالایی دارد و چنانچه حساسیت و سیاست گذاری مناسب در این صنعت، انجام شود این صنعت قابلیت های بسیار بالایی در تأثیرگذاری بر میزان صادرات غیرنفتی دارد.
دلفکار در پایان اظهار امیدواری کرد: با اتکال به خداوند متعال و همیاری و همدلی همکاران و با استفاده از استراتژی‌های مهم شرکت شامل: بالاترین راندمان تولید، محصول با کیفیت و افزایش بازده مالی بتوانیم به تمامی استراتژی ها و اهداف سازمان دست یابیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=69178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});