• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

سفر زیارتی ۱۴ خبرنگار تبریزی به مشهد مقدس

  • کد خبر : 69478
  • 15 تیر 1401 - 18:15
سفر زیارتی ۱۴ خبرنگار تبریزی به مشهد مقدس
در آیین پاسداشت ۱۴ تیر روز قلم ، با برگزاری مراسم قرعه کشی مقرر شد ۱۴ تن از خبرنگاران تبریزی به همراه خانواده خود توسط شهرداری تبریز به مشهد مقدس سفر کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس از تبریز، به همت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی آیین روز قلم در محل موزه مطبوعات آذربایجان در تبریز با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، حجت‌الاسلام رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، قائم مقام شهردار تبریز و معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در محل موزه مطبوعات تبریز برپا شد.

همچنین مراسم قرعه کشی بین خبرنگاران حاضر در این آیین برگزار شد و بر این اساس ۱۴ خبرنگار تبریزی عضو انجمن صنفی روزنامه.نگاران آذربایجان.شرقی به همت شهرداری تبریز به همراه خانواده، عازم مشهد مقدس می.شوند.

در این مراسم، کیک روز قلم توسط مسؤولان بریده شد.

کوچه کرباسی کف‌سازی می‌شود

شهردار تبریز از کف‌سازی و بهسازی کوچه کرباسی در خیابان تربیت که خانه تاریخی کلکته‌چی (صلح‌جو)، موزه مطبوعات و موزه صدا در آن واقع شده، خبر داد.

یعقوب هوشیار  گفت: بنا به درخواست اصحاب رسانه و قلم، کوچه‌ کرباسی که خانه تاریخی کلکته‌چی، موزه مطبوعات و صدا در آن واقع شده است، کف‌سازی و بهسازی می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای ارج نهادن به اهالی رسانه و مطبوعات و همچنین بهسازی و نگهداشت کوچه‌های تاریخی انجام می‌شود.

شهردار تبریز عنوان کرد: با توجه به قرارگیری خانه تاریخی کلکته‌چی، موزه مطبوعات و موزه صدا در کوچه کرباسی، کف‌سازی و بهسازی این کوچه در ردیف برنامه‌های شهرداری تبریز قرار می‌گیرد.

شهرداری تبریز کف‌سازی چند کوچه تاریخی در مناطق مختلف را در دست اجرا دارد که به‌زودی قابل بهره‌برداری خواهد بود. همچنین چند پیاده‌راه نیز در مناطق مختلف تبریز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=69478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});