• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

۷۵ درصد نانوایی‌های مرند به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

  • کد خبر : 70037
  • 20 تیر 1401 - 13:45
۷۵ درصد نانوایی‌های مرند به کارتخوان هوشمند مجهز شدند
یاز اکو - فرماندار ویژه مرند با اشاره به آغاز اجرای طرح مدیریت هوشمند فروش نان با نصب دستگاه های کارتخوان های جدید در نانوایی های شهرستان از نیمه دوم تیرماه جاری گفت: ۳۵۰ نانوایی از ۴۴۰ نانوایی شهرستان به این کارتخوان‌ها مجهز شده اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، داود عباسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کاتخوان هوشمند برای تمام نانوایی‌های شهرستان نصب و فعال خواهد شد گفت: این طرح با هدف شفاف‌سازی روند تهیه نان از منظر نوع آرد، مقدار مصرف و کنترل قیمت اجرا می‌شود و مدیریت جهاد کشاورزی و بانک سپه در اجرای آن مشارکت دارد.

وی اظهار داشت: از ۴۴۰ نانوایی شهرستان مرند از پنج شنبه ۱۶تیر ماه تا به امروز ۳۵۰ نانوایی که دارای اسناد و مدارک کامل بودند با تلاش شبانه روزی مدیریت جهاد کشاورزی و کارشناسان بانک سپه به کارتخوان هوشمند مجهز شدند و این طرح با جدیت و موشکافانه تا اتمام مجهز کردن کل نانوایی های شهرستان پیگیری می‌شود.

فرماندار ویژه مرند، رصد آرد و نان و رسیدن آن به دست مصرف کننده واقعی، جلوگیری از ایجاد رقابت و انحراف بین نانوایی‌ها برای افزایش کیفیت نان را از مهمترین اهداف طرح تجهیز نانوایی‌ها دانست و گفت: الزام اجرای طرح، این است که خرید نان در نانوایی‌ها باید با کارت‌های بانکی انجام شود و نانوایی‌ها نمی‌توانند از مشتریان پول نقد دریافت کنند چرا که قرار است هر نانوا به میزان فروش خود از دولت یارانه دریافت کند.

عباسی با تاکید بر کسب رضایت مردم در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: همه مسوولین پای‌کار هستند و تلاش می‌کنیم با مدیریت صحیح، نظارت فضایی را فراهم کنیم تا از قاچاق و هدر رفت یارانه‌ها جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: طرح تجهیز نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند، با تغییر و نوسان قیمت نان همراه نمی‌شود بلکه از قاچاق آرد و نان جلوگیری می‌کند.

فرماندار ویژه مرند گفت: فروش نان فقط با این دستگاه‌ها امکان‌پذیر بوده و مردم می‌توانند با هر نوع کارت‌ بانکی بدون محدودیت خرید کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70037

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});