• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

دولت اجرای قانون منطقه آزاد اردبیل را عملیاتی کند

  • کد خبر : 70043
  • 20 تیر 1401 - 14:15
دولت اجرای قانون منطقه آزاد اردبیل را عملیاتی کند
یاز اکو - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت:‌ استان اردبیل منتظر اجرای صحیح و درست قانون منطقه‌ آزاد تجاری است که در مجلس مصوب شده و برای اجرا در اختیار دولت قرار گفته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، صدیف بدری ۲۰ تیر در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به پروژه‌های آبرسانی و تأمین نیاز مردم در این حوزه اشاره کرد و گفت: در کنار پیگیری حقابه استان از حوزه‌های مختلف، سعی داریم تا چالش بزرگ آب را که استان اردبیل را نیز تهدید می‌کند، به راحتی حل و فصل کرده و نگرانی‌ها و دغدغه‌ها را بیشتر از این نکنیم.

وی ضرورت تکمیل پایاب سد خداآفرین با همکاری جهاد و آب منطقه‌ای را یادآور شد و تصریح کرد: توسعه بزرگراه‌ها، تکمیل راه آهن، احداث تونل دوم حیران و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در برنامه‌ریزی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال‌جاری است که امیدواریم بخش عظیمی از این طرح‌ها به سرانجام برسد.

توجه به زنجیره ارزش افزوده در تولید محصولات

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی توجه به زنجیره ارزش افزوده در تولید محصولات و توسعه انبارها و سردخانه‌های استاندارد را یادآور شد و افزود: استان اردبیل منتظر اجرای صحیح و درست قانون منطقه‌ آزاد تجاری است که در مجلس مصوب شده و برای اجرا در اختیار دولت قرار گفته است.

بدری از مدیران استانی و ملی خواست تا بدون بهانه‌جویی این قانون را به درستی عملیاتی کنند تا مردم از مزایای منطقه آزاد بهره بگیرند.

منابع محدود استان اردبیل در سال‌جاری

وی به منابع محدود استانی در سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: با ۵۳۷ میلیارد تومان اعتبار نمی‌توان کار فوق‌العاده‌ای را در استان انجام داد بلکه بهتر است بنا به شرایط هر منطقه طرح‌های پیشران در اولویت قرار گرفته و شاهد تکمیل و بهره‌برداری برخی از طرح‌های اساسی و زیربنایی در سطح استان با جذب منابع ملی و فرصت‌های بودجه‌ای کشوری باشیم.

بدری ضرورت پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی را در جذب ردیف‌های ملی یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت تهاتر و ماده ۵۶ بیشترین از این استفاده کنیم و به سمت جذب منابع بخش خصوصی حرکت درست و صحیح را انجام دهیم.

وی خط قرمز نمایندگان مجلس را عملکرد مأموریتی مدیران دستگاه‌های اجرایی برشمرد و اضافه کرد: هر قدر مدیران دستگاه‌های اجرایی موفق عمل کنند مایه خوشحالی ما بوده و ما نیز در کنار آنها می‌توانیم پیگیری‌های لازم را برای طرح‌های توسعه‌ای انجام دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم شاخص عملکرد مدیریتی مورد توجه است تا ما بر اساس این شاخص‌ها بتوانیم عملکرد مدیران را مورد رصد و بررسی قرار داده و مدیر کوشا را با مدیر کم کار به درستی تشخیص دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});