• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

دفاتر خدمات‌رسان بیمه سلامت در محلات حاشیه‌نشین

  • کد خبر : 70593
  • 25 تیر 1401 - 12:00
دفاتر خدمات‌رسان بیمه سلامت در محلات حاشیه‌نشین
یاز اکو - مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در راستای اجرای رایگان طرح ثبت نام همگانی بیمه سلامت، از دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی خلیل آباد وابسته به معاونت اجتماعی استانداری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده ضمن بازدید از دفتر تسهیل‌گری محله خلیل آباد در اولین روز آغاز ثبت نام بیمه همگانی سلامت که بر اساس تفاهم‌نامه فی مابین اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و اداره کل بیمه سلامت استان و با همکاری دفتر تسهیل‌گری و دفاتر خدمات ارتباطی اجرا می‌شود، بیان کرد: به منظور خدمات رسانی به محلات هدف و ثبت نام شهروندان فاقد بیمه پایه در مناطق کم برخوردار و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ابلاغ شهردار محترم تبریز در راستای ارائه خدمات به این محلات، طرح مزبور اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح، افراد فاقد بیمه پایه ثبت نام کرده و بطور رایگان از سه ماه خدمات بیمه سلامت برخوردار خواهند بود.

وی افزود: سه دهک اول جامعه از خدمات دائمی رایگان این بیمه بهره‌مند بوده و دهک‌های بعدی طبق اعلام و اطلاع رسانی عمومی با پرداخت هزینه‌های لحاظ شده از این خدمات استفاده می‌کنند.

حسن زاده تشریح کرد: در دفاتر خدمات رسان بیمه سلامت علاوه بر تمدید آنلاین، برای اسکن مدارک هویتی بعد از ثبت نام باید به نزدیک‌ترین دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کرد.

وی با اشاره به برای افرادی که از پوشش هر نوع بیمه و یا عدم آن برای خود و افراد تحت تکفل اطلاعی ندارند، یادآور شد: این افراد با شماره‌گیری کد #۱۶۶۶* می‌توانند در این خصوص اطلاعات لازم را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});