• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
1
هادی حجازی فر:

جشنواره محلی برای آزمون و خطاست

  • کد خبر : 71224
  • 29 تیر 1401 - 19:08
جشنواره محلی برای آزمون و خطاست
یاز اکو - هادی حجازی‌فر، بازیگر و‌کارگردان سینما، در حاشیه جشنواره با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در هر مرحله از سن و سال انگیزه‌ها برای تولید متفاوت هستند و نباید از همه انتظار داشته باشیم با یک هدف دست به تولید بزنند و مهم‌تر از هر چیز حرکت است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره فیلم تبریز، هادی حجازی‌فر، بازیگر و‌کارگردان سینما، در حاشیه جشنواره با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در هر مرحله از سن و سال انگیزه‌ها برای تولید متفاوت هستند و نباید از همه انتظار داشته باشیم با یک هدف دست به تولید بزنند و مهم‌تر از هر چیز حرکت است.

وی گفت: هنوز خیلی زود است که از سینمای منطقه به عنوان جریان سینمایی یاد کنیم اما جرقه‌ها و نشانه‌هایی در این عرصه می‌بینیم.
کارگردان فیلم موقعیت مهدی همچنین افزود: باید به اعتماد به نفس کافی را داشته باشیم اما نباید بی‌جا خودمان را تحویل بگیریم.

حجازی‌فر تاکید کرد: هر اتفاقی که در حوزه سینمای منطقه رخ داده، محصول تلاش‌های فردی بوده و سازو‌کاری برای رسیدن به این نقطه وجود نداشته و برعکس سازو‌کارها در مواردی بازدارنده بوده‌اند.

این بازیگر سینما همچنین گفت: به نظر من بحث بیشتر بر سر این است که سینماگر هم مثل یک شاعر به زبان مادری و یا به هر زبان دیگری می‌تواند فرهنگ، آیین، افسانه‌ها زندگی خاص منطقه‌اش را به تصویر بکشد و من از این بابت به شدت به این سینما امیدوارم.

حجازی‌فر خاطر نشان کرد: من بر خلاف کسانی که با جشنواره‌ها مخالف هستند، معتقدم شور و هیجان حاصل از جشنواره‌ها برای فیلمسازان جوان انگیزه ایجاد می‌کند تا دست به تولید بزنند.

هادی حجازی‌فر در پایان گفت: انفعال در عرصه سینما خطرناک است و به نظر من علاقه‌مندان به فیلمسازی باید با تولید و کسب تجربه آزمون و خطاهای خود را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=71224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});