• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

مباهله، سند عظمت اهل‌بیت (ع)

  • کد خبر : 71547
  • 01 مرداد 1401 - 19:00
مباهله، سند عظمت اهل‌بیت (ع)
یاز اکو - جشنواره تابستانی تبریز پس از یک ماه میربانی از شهروندان محترم تبریزی، همزمان با واقعه مبارک مباهله، آیین اختتام خود را جشن می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از امور ارتباطات سازمان، معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: این ویژه برنامه در انتهای سلسله برنامه‌های جشنواره تابستانی تبریز برگزار و زمینه ساز عرض ارادت به اهل‌بیت (ع) و شاید مانی به برکت وجود آسمانی ایشان خواهد بود.

حسین باهر افزود: این برنامه پس از اذان مغرب روز شنبه و همرمان با ساعات متبرک روز مباهله، با اجرای برنامه‌های متنوع مذهبی و فرهنگی و آیینی، با حضور اساتید، پیشکسوتان، مداحان اهل بیت و هنرمندان، میزبان شهروندان متدین تبریزی و گردشگران تابستانی شهر اولینهای ایران‌زمین است.

وی اظهار داشت: این برنامه روز ۱ مرداد ماه در محل فرهنگسرای تابستانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز واقع در پارکینگ شماره ۲ پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز برگزار می‌شود.

باهر، از اجرای تواشیح، موسیقی، گفتمان مذهبی، اجرای سرود و آموزش شهروندی در این برنامه خبر داد افزود: جشنواره تابستانی تبریز در یک ماه تلاش خود در سطح شهر و در فرهنگسرای متمرکز تابستانی، تلاش کرد فضایی مساعد برای بهره‌مندی شهروندان به برکت مناسبت های مذهبی ماه ذیحجه الحرام داشته باشد و زمینه ساز جلب نظر و رضایت ایشان را فراهم نماید.

وی با دعوت از عموم شهروندان تبریزی و گردشگران تابستانی این شهر برای حضور در برنامه ویژه شب مباهله به برکت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) یاد آور شد: این برنامه روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای تابستانی تبریز واقع در پارکینگ شماره ۲ پارک فرهنگی تاریخی ائل گلی تبریز برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=71547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});