• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

تامین آهک مورد نیاز سونگون هدف اول است

  • کد خبر : 72084
  • 05 مرداد 1401 - 9:45
تامین آهک مورد نیاز سونگون هدف اول است
یاز اکو - مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بازدید از کارخانه اهک هیدراته اهر در جمع مسئولین این شهرستان با اشاره به ارزش و جایگاه تولید در کشور گفت: هدف از فعالیت های تولیدی، شکوفایی صنعت و اقتصاد هست که آرامش و رضایتِ مردم یکی از ارمغان های آن بوده و جزو اهداف و اولویت های ماست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تانیش نیوز، رستمی با اشاره به تأمین آهک مورد نیاز مجتمع مس سونگون از طریق کارخانه آهک هیدراته اهر افزود: تولید باید هوشمندانه صورت گیرد و علاوه بر تامین نیاز سونگون بعنوان مقصد اول، باید به فکر تأمین نیاز داخلی و سپس به فکر صادرات بود تا به سوددهی و تولید ثروت و ارزش واقعی برسیم.

مدیرعامل شرکت مس همچنین با اشاره به مسئولیت های اجتماعی در منطقه گفت: ارائه خدمات و خدمت رسانی به مردم  منطقه را در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، یک وظیفه ی اساسی و تکلیف برای خود میدانیم و عمل به این وظایف نوعی توفیق خدمت بوده و استفاده شایسته از نعمت هم شکرگزاری و موجب برکت هست.

در این جلسه همچنین محرم زاده نماینده مردم  اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی هم  گفت: انجام مسئولیتهای اجتماعی اگر با توجه به ضرورت و نیاز مردم انجام گیرد هم مشکلات مردم مرتفع می گردد و هم رضایت مندی بیشتر اتفاق می افتد.

همچنین در ابتدای این جلسه مدیران کارخانه آهک هیدراته اهر، گزارشی از عملکرد و فعالیت های این کارخانه ارائه دادند و به اهداف و برنامه ریزی این مجموعه در توسعه، رونق تولید و صادرات اشاره شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=72084

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});