• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اردبیل هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر : 72149
  • 05 مرداد 1401 - 12:30
مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اردبیل هفته دولت بهره‌برداری می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل در صورت تامین اعتبار در هفته دولت امسال بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، پامحمد اهلی روز چهارشنبه افزود: اجرای ابنیه پروژه به طور کامل به پایان رسیده و نصب تجهیزات الکترو مکانیکال آن با پیشرفت بالای ۹۵ درصدی در حال اجرا است و برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه از تمامی ظرفیت‌ها و اعتبارات داخلی، استانی و ملی استفاده شده و برای پرداخت بدهی به پیمانکار مربوطه هم نیاز است اعتبار لازم تخصیص یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از ویژگی‌های مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل را افزایش کارایی و کاهش زمان فرآیند تصفیه پساب دانست و گفت: با توجه به اینکه مدول دوم برای پالایش پساب ورودی ۲هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز پیش‌بینی شده است، ولی قابلیت افزایش تا چهار هزار مترمکعب در شبانه‌روز را نیز دارد.

اهلی ادامه داد: این نوع فرآیند یکی از مدرن‌ترین و کارآترین سیستم‌هایی است که در تصفیه فاضلاب پساب‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازگشت ۳۲ واحد غیرفعال در استان به چرخه تولید

وی بیان کرد: شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار دارای امکاناتی از جمله آب، برق، گاز، فیبر نوری، پست ۲۳۰ کیلوولت، ایستگاه آتش‌نشانی، تصفیه‌خانه فاضلاب و مراکز خدماتی است که به شرکت خدماتی واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه براساس ارزیابی صورت گرفته، ۳۲ واحد راکد و غیرفعال در این استان به چرخه تولید بازگشته است، افزود: با احیای این واحدهای تولیدی، برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال مجدد ایجاد شده است.

اهلی ادامه داد: برای افزایش حجم ورودی سرمایه‌گذاری‌ها به استان برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=72149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});