• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خبر داد:

تدوین برنامه‌های عملیاتی استراتژی منابع انسانی در دستگاه‎های اجرایی

  • کد خبر : 73020
  • 11 مرداد 1401 - 17:30
تدوین برنامه‌های عملیاتی استراتژی منابع انسانی در دستگاه‎های اجرایی
یاز اکو - معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی از تدوین برنامه‌های عملیاتی استراتژی منابع انسانی در دستگاه‎های اجرایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی، حیدر فتح زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تدوین استراتژی منابع انسانی در نظام اداری با بهره گیری از مولفه های نگاه، فکر و عمل متفاوت در ارتباط با سازه های مدیریت دانش، مدیریت ارتباطات، مدیریت دارایی ها و مدیریت مطلوب رخدادهای آینده با استفاده از داده های قابل اطمینان نقش مهم و موثری در تسهیل سنجه های اخلاق حرفه ای، مسولیت پذیری اجتماعی و اعتماد سازمانی دارد.
وی افزود: تحقق اهداف مندرج در برنامه ریزی استراتژی منابع انسانی با بهره گیری از سنجه های برنامه محوری و حرکت به سمت تقویت و نهادینه سازی رفتار شهروند سازمانی می تواند بر پویایی سازمانی افزوده و سازمان را در تقویت اعتماد سازمانی و بخصوص سرمایه اجتماعی کمک کند.
فتح زاده تصریح کرد: تدوین استراتژی منابع انسانی و تلفیق آن با سند تحول مردمی که نقش مهم و موثری در پیوند تعامل مردم و دولت دارد، از برنامه های تحول اداری در بخش فرهنگ سازمانی بوده و در سال جاری دستگاه های اجرایی با تدوین برنامه‌های عملیاتی به دنبال استقرار آن بر مبنای تلفیق گرایی رفتار سازمانی و سنجه های سند تحول مردمی هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=73020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});