• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

خبرنگاران پیشگامان توسعه شهری هستند

  • کد خبر : 73818
  • 18 مرداد 1401 - 9:15
خبرنگاران پیشگامان توسعه شهری هستند
یاز اکو - رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در پوشش منصفانه اخبار شهر و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، خبرنگاران را پیشگامان توسعه شهری و بازوان فکری مدیریت شهری دانستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، در متن پیام مشترک رسول برگی و یعقوب هوشیار آمده است:

بدون شک توسعه جوامع بدون مطالبه‌گری از سوی فرهیختگان رسانه‌ای امکان‌پذیر نبوده و آرا و دیدگاه‌های آنها راه‌گشای مدیریت شهری در انجام مأموریت‌های خود است.

جامعه رسانه‌ای تبریز بدون هیچ گونه چشم داشتی توسعه کهن‌شهر تبریز را هدف قرار داده و با انتقادات سازنده خود و مطالبه‌گری به موقع مسائل و مشکلات شهری را مطرح و در کنار آن راهکاری برای رفع آنها نیز ارائه کرده‌اند.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سیدالشهدا حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، و قدردانی از زحمات تمامی فرهیختگان رسانه‌های مختلف تبریز در پوشش اخبار شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در یک‌سال گذشته، روز خبرنگار را گرامی داشته و آرزوی بهروزی و کامیابی برای تک‌تک عزیزان شاغل در رسانه‌ها داریم.

رجای واثق داریم خبرنگاران عزیز با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان همیشه در دفاع از حق، حقیقت و آزادگی در جامعه نقش آفرین خواهند بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=73818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});