• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

شهردار: طرح آزادسازی و مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب تبریز آغاز شد

  • کد خبر : 74850
  • 24 مرداد 1401 - 17:00
شهردار: طرح آزادسازی و مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب تبریز آغاز شد
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: طرح آزادسازی و مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب این شهر با تخریب و بازگشایی املاک تملک شده واقع در این مسیر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، یعقوب هوشیار، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی و برآورد شده است، افزود: خیابان ۴۵ متری انقلاب در منطقه ۱۰، از جمله اراضی تصرف شده ملی است که آزادسازی و مسیرگشایی آن در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح مربوط به اداره راه و شهرسازی بوده که به جهت اهمیت آن و رفاه حال شهروندان توسط شهرداری تبریز اجرا می‌شود، اظهار داشت: چنانچه منابع هزینه‌های اجرای این پروژه از محل تفکیک تامین شود، امسال این مسیرگشایی به سرانجام می‌رسد.

شهردار تبریز گفت: این طرح جزو پروژه های بزرگ شهرداری تبریز و از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بوده و با پیگیری‌های مجدانه و در راستای تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری، با مذاکرات و توافق انجام شده با مالکان آن، عملیات تخریب و خاکبرداری املاک واقع در مسیر پس از چند سال بلاتکلیفی و ایجاد مشکلات عدیده برای اهالی محل آغاز شد.

هوشیار، ادامه ‌داد: در شرایط ویژه اقتصادی، طرح تملک املاک واقع در مسیرهای مناطق کم‌برخوردار، امری سخت و زمانبر است و با بکارگیری توان اجرایی منطقه ۱۰ و با همکاری مناطق ۲، ۱ و ۵ کار تملک و تخریب واحدها سرعت می یابد.

وی یادآوری کرد: اجرای این طرح که جزو مهمترین طرح‌های عمرانی کلانشهر تبریز به لحاظ ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین محسوب می‌شود، به صورت مستمر توسط مدیریت شهری رصد شده و تمامی اقدامات طبق زمانبندی در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=74850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});