• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

دو محصول فناورانه پزشکی در تبریز رونمایی شد

  • کد خبر : 75300
  • 28 مرداد 1401 - 9:45
دو محصول فناورانه پزشکی در تبریز رونمایی شد
یاز اکو - دو محصول فناورانه و جدید تجهیزات و ملزومات پزشکی همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی پزشکی ایران – تبریز رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ظروف کشت سلول و بافت محصولی و تخت احیای نوزاد از محصولات شرکت فناور فعال در آذربایجان شرقی طی مراسمی در نمایشگاه بین المللی تبریز رونمایی شد که در صورت استقبال شرکت های مختلف ارایه کننده تجهیزات پزشکی ، می توانند به تولید انبوه برسند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم رونمایی از محصولات فناور این دو شرکت، ضمن قدردانی از تلاش های شرکت های مزبور در راستای خودکفایی کشور در تولید این محصولات، گفت: خرید محصولات فناور توسط سازمان ها، ادارات و شرکت های استانی و کشوری می تواند مسیر فروش این محصولات را تسهیل و تقویت کند.

پرویز شهابی افزود: شرکت های مختلف عرضه کننده محصولات و تجهیزات پزشکی در سراسر کشور می توانند با شرایط ویژه و با تخفیف های خاص محصولات خود را از تبریز تامین کنند تا به مرور شاهد رونق بازار این محصولات در سراسر کشور باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان، اظهار داشت: حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور باید به صورت عملی صورت بگیرد.

تولید ظروف کشت سلول و بافت برای اولین بار در کشور

مدیر عامل شرکت تولید کننده محصول ظروف کشت سلول و بافت نیز با اشاره به ویژگی ها این محصول، گفت: ظروف کشت سلول به منظور رشد دادن سلول و بافت در دانشگاه ها، پژهشگا ه ها، مراکز ناباروری ، مراکز واکسن سازی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

محسن رشیدی افزود: وجود فرمولاسیون اختصاصی در کف این ظروف به سلول ها این امکان را می دهد تا به کف ظروف اتصال پیدا کرده و رشد کنند.

وی به وارداتی بودن این محصول در کشور اشاره و اضافه کرد: این ظروف به صورت کامل وارداتی بوده و مشابه داخلی ندارد، اما با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر این محصول به صورت انبوه تولید می شود.

مدیرعامل دیگر شرکت فناور تولید کننده محصول تخت احیای نوزاد نیز در خصوص ویژگی های خاص این محصول، گفت: تخت احیای نوزاد با نام تجاری لیونا و قابلیت های منحصر به فرد طراحی و تولید شده است.

علی غضنفری افزود: این محصول در بخش NICU و اتاق عمل جهت احیا و مراقبت نوزادان تازه متولد شده، کاربرد دارد.

به گزارش ایرنا، هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی با حضور شرکت‌هایی از هفت کشور خارجی در نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافته است و تا ۲۸ مرداد در سالن های پروین اعتصامی و آذربایجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی دایر بوده و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۱ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.

در این نمایشگاه شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، فارس، کرمان، قم، البرز، گلستان، خراسان رضوی، یزد و زنجان و شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، آمریکا، سوئیس، مالزی، هندوستان، ایتالیا و چین در قالب نمایندگی شرکت دارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});