• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
شهردار تبریز خبر داد:

سرمایه‌گذاری و هوشمندسازی دو رویکرد شهرداری تبریز در نیمه دوم سال جاری

  • کد خبر : 77005
  • 09 شهریور 1401 - 9:00
سرمایه‌گذاری و هوشمندسازی دو رویکرد شهرداری تبریز در نیمه دوم سال جاری
یاز اکو - شهردار تبریز از توجه به دو رویکرد سرمایه گذاری و هوشمندسازی به عنوان دو اولویت مهم مدیریت شهری تبریز در شش ماهه دوم فعالیت خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری تبریز که به مناسبت هفته دولت و با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری انجام یافت با تاکید بر اینکه تلاش ما این است تبریز را به جایگاه و عظمت واقعی خود برسانیم، اظهار کرد: تلاش داریم گره‌های مردم را باز کرده و در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی آثار تلاش شهرداری مشهود باشد.

او با تبریک هفته دولت تصریح کرد: امروز مایه افتخار است که در کنار دولت جهادی و انقلابی به طور شبانه‌روز برای آبادانی شهر تلاش می‌کنیم و امیدواریم شرمنده مردم نشویم. در این بین استاندار آذربایجان شرقی نیز هیچ گاه همراهی خود را از شهرداری دریغ نکرده و همواره کمک‌حال شهرداری بوده است.

هوشیار افزود: اولین نکته‌ای که شهرداری تبریز برای خود تکلیف می‌داند، ایجاد گره و رابطه معنادار با مردم بوده تا از انرژی معناداری که می‌تواند مردم را به عرصه بکشاند استفاده کرده و به نفع شهر استفاده کنیم. تلاش داریم از این انرزی استفاده کرده و پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کارکردهای اجتماعی شهرداری، گفت: قول می‌دهیم به صورت هوشمند در این حوزه ورود کرده و در این مسیر از همراهی شورا نیز بهره مند خواهیم شد.

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری طی مهرماه امسال در تبریز

او از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری طی مهرماه امسال در تبریز خبر داد و افزود: در اردیبهشت سال آتی نیز همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در تبریز برگزار می‌شود.

هوشیار از افزایش حدود ۸۰ درصدی صدور پروانه های ساختمانی در تبریز خبر داد و افزود: امیدوارم با تداوم این رویکرد شاهد توفیق در این حوزه باشیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: رونمایی از سامانه شفافیت و بارگذاری تمام حوزه‌ها در این سامانه و آگاهی و اطلاع مردم از تمام امور و آمار، برنامه‌ای است که از روز اول آغاز کرده ایم و به زودی به اتمام می‌رسد.

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، خدماتی، و رفاهی شهرداری تبریز با یک‌هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت در مجموعه تاریخی و فرهنگی مقبره‌الشعرا برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=77005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});