• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

کیفی‌سازی فضای سبز تبریز در اولویت است

  • کد خبر : 77763
  • 14 شهریور 1401 - 12:15
کیفی‌سازی فضای سبز تبریز در اولویت است
یاز اکو - مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز ایجاد فضای سبز ایده‌آل، کیفی و با هزینه کم را هدف نهایی و مشترک تمامی نیروهای حوزه فضای سبز خواند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از امور ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، اکبر امجدی که در جلسه بررسی و حل مشکلات کارشناسان و سرپرستان کارگاه شرکت‌های فضای سبز تبریز سخن می‌گفت با اشاره به لزوم ایجاد وفاق و انسجام بیشتر مشترک و تقویت مستمر آن، این امر را تنها راه نیل به اهداف متعالی سازمان که همانا ارتقای بیش از پیش وضعیت کیفی و کمی فضای سبز است بر‌شمرد.

وی کارشناسان و سرپرستان کارگاه شرکت‌های فضای سبز تبریز را جزو نیروهای خط مقدم امور اجرایی و نظارتی حوزه فضای سبز عنوان که نقش مهم و تاثیر‌گذاری در اجرای صحیح و کارشناسی آیتم‌های ابلاغی این حوزه دارند.

امجدی با اشاره به اینکه در حوزه فضای سبز با موجود زنده گیاهی سرو‌کار داریم بر‌احساس مسئولیت بیشتر و عشق به کار در کلیه مراحل نظارتی و اجرایی امور مربوطه که باعث افزایش راندمان‌کاری و ارتقای کیفی فضای سبز خواهدشد تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه که در جمعی صمیمی و رو‌ در رو با مدیر‌عامل محترم سازمان سیما، منظر و فضای سبز انجام گرفت کارشناسان و سرپرستان شرکت‌های تحت پیمان شهرداری تبریز به بیان مشکلات و دغه‌دغه‌های کاری خود پرداخته و خواسته‌های خود را با مهندس امجدی در میان گذاشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=77763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});