• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

دادستان تبریز: بحران سگ‌های ولگرد با حفظ حقوق حیوانات رفع می‌شود

  • کد خبر : 78321
  • 19 شهریور 1401 - 13:30
دادستان تبریز: بحران سگ‌های ولگرد با حفظ حقوق حیوانات رفع می‌شود
یاز اکو - دادستان تبریز گفت: با اتمام پروژه پناهگاه حیوانات تا پایان سال جاری، مشکلات موجود در روند ساماندهی حیوانات بلاصاحب رفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، بابک محبوب علیلو صبح امروز در بازدید از پروژه پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز با بیان اینکه پروژه پیشرفت خوبی داشته اظهار کرد: با توجه به تاکیدات شهردار محترم کلانشهر تبریز بر تسریع در بهره برداری از پروژه ها، اگر این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد و شاهد بهره برداری از آن باشیم مشکلات موجود در روند ساماندهی حیوانات بلاصاحب رفع خواهد شد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه و جمع آوری حیوانات بلاصاحب دغدغه های شهروندان در رابطه با آسایش و آرامش رفع می شود.
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در پناهگاه حیوانات بلاصاحب در اجرای تمام امور با رعایت حقوق حیوانات مد نظر قرار خواهد گرفت.

محبوب علیلو با اشاره به بازدید از فاز ۲ و ۳ پروژه پسماند تبریز با بیان ایکه طی بازدید های انجام شده پروژه با پیشرفت خوبی در حال پیگیری است. اضافه کرد: مقرر شده تا در کوتاه ترین زمان ممکن این پروژه ها افتتاح به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از فاز های ۲ و۳ پروژه مرکز پسماند تبریز نگرانی هایی که در حوزه مدیریت پسماند در خصوص مسایل زیست محیطی از جمله بحث شیرآبه ها و دیگر مشکلات رفع می شود.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه ها افزود: امیدواریم این موضوع با جدیت پیگیری شود تا در آینده شاهد بهره برداری از پروژه ها باشیم.

پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه ساماندهی سگ‌های بلاصاحب

شهردار تبریز از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه ساماندهی مدیریت و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب با مساحت ۴ هزار مترمربع خبر داد.

یعقوب هوشیار به همراه بابک‌ محبوب علیلو، دادستان تبریز، از پروژه ساماندهی مدیریت و کنترل سگ‌های بلاصاحب شهرذاری تبریز بازدید کرد.

هوشیار در این بازدید اظهار کرد: پروژه ساماندهی مدیریت و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب شهرداری تبریز، با احداث ۳۶۲ متر مربع ساختمان کلینیک با سازه پیش ساخته بتنی، ۱۰۵ لانه سگ در ابعاد ۱/۶ × ۲ متر و تعداد ۲۰ قفس در ابعاد ۵ ×۵ آغاز شده است.

وی افزود: یک‌هزار متر مکعب خاکبرداری و ۳ هزار مترمکعب نیز خاکریزی در این پروژه انجام شده است.

شهردار تبریز تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع و با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد توسط شرکت خانه‌سازی پیش‌ساخته آذربایجان در دست اجرا است که تلاش داریم هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: هرچند پروژه پناهگاه حیوانات بلاصاحب در حال انجام بوده اما شهرداری تبریز منتظر اتمام نیست و در کنار پیگیری برای تسریع در بهره داری از این پروژه موضوع ساماندهی حیوانات بلاصاحب در حال حاضر انجام می شود.

به گفته هوشیار، توان تخصصی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری در اجرای پروژه‌ها به کار گرفته می‌شود.

شهرداری تبریز با احداث این مرکز، تمام سگ‌های بلاصاحب شهری را با رعایت استانداردهای لازم جمع‌آوری کرده و پس از عقیم‌سازی در این مرکز نگهداری خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});