• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

دعوت از جوانان و نوجوانان برای حضور در طرح آموزش رایگان هنر

  • کد خبر : 78502
  • 20 شهریور 1401 - 18:30
دعوت از جوانان و نوجوانان برای حضور در طرح آموزش رایگان هنر
یاز اکو - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی از جوانان و نوجوانان علاقمند دعوت کرد تا از فرصت ایجاد شده توسط دولت مردمی بهره برده و در دوره‌های طرح آموزش رایگان هنر حضور یابند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ “سیدحمزه امینی” نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت : هشترود یکی از شهرستان های مهم استان به لحاظ ذخائر معدنی ، کشاورزی و فرهنگی بوده و مهد شخصیت های بزرگ علمی ،فرهنگی و هنری است و بزرگان بسیاری را در دامان خود پرورش داده است، اما علیرغم این پتانسیل غنی، از شهرستان های کمتر توسعه یافته محسوب می‌شود و انتظار میرود دولت محترم در راستای تحقق عدالت اجتماعی در شهرستان های کم برخوردار برنامه ریزی مناسبی داشته باشد و ما نیز همواره برای تحقق این مهم در کنار دولتمردان و مسولین منطقه هستیم.

وی افزود : طرح آموزش رایگان هنر در مناطق کمتر توسعه یافته و مناطق مرزی طرح بسیار خوب و خلاقانه‌ای است که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم در این مناطق شروع شده و این خود قدمی مهم و تاثیر گذار برای تحقق عدالت فرهنگی در کشور است و به نوبه خود از این اقدام شایسته تشکر و قدر دانی میکنم.

امینی گفت: این طرح در مرحله اول با چهار رشته خوشنویسی، گویندگی و فن بیان، طراحی مد و لباس و کاربر رایانه با حضور بیش ۲۵۰ هنرجو در شهرستان هشترود در حال برگزاری است که از ۹ شهریور آغاز و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت و امیدوارم که این طرح تداوم و استمرار داشته باشد.

امینی در پایان ضمن اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی افزود: از نوجوانان و جوانان علاقمند به رشته های فرهنگی و هنری دعوت میکنم از فرصت به وجود آمده نهایت بهره را برده و با مهارت آموزی و ایجاد کسب و کارهای فرهنگی و هنری برای ساختن آینده شهرمان نهایت تلاش خود را بکنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});