• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

بستر لازم برای احداث سه ناحیه صنعتی در استان اردبیل آماده شد

  • کد خبر : 79316
  • 27 شهریور 1401 - 13:15
بستر لازم برای احداث سه ناحیه صنعتی در استان اردبیل آماده شد
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بستر لازم برای احداث سه ناحیه صنعتی با هدف رونق تولید و اشتغال در این استان آماده شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمد اهلی روز یکشنبه اظهار کرد: زمین و زیرساخت لازم برای احداث ناحیه صنعتی انگوت، موران و اصلاندوز تهیه شده و سرمایه گذاران بیشتری برای سرمایه گذاری در این نواحی اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه با راه اندازی این نواحی صنعتی تحول بزرگی در این مناطق ایجاد می‌شود، افزود: ناحیه صنعتی انگوت در سطح ۲۷ هکتار، ناحیه صنعتی اصلاندوز در سطح ۲۵ هکتار و ناحیه صنعتی موران هم در سطح ۲۰ هکتار قابل اجرا است.

اهلی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۸۲ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک‌ها فعال و نیمه فعال بوده و تنها ۱۸ درصد واحد های تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل غیرفعال است که از این تعداد هم ۱۰ درصد قابل احیا است.

وی تعداد کل واحدهای تولیدی و صنعتی واقع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل را ۱۳۰۰ واحد اعلام کرد و گفت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در این شهرک‌ها با اعمال مشوق‌های لازم افزایش یافته بطوریکه در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل زمینی برای واگذاری به بخش خصوصی وجود ندارد.

افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد و گفت: ایستگاه آتش نشانی در ۶ شهرک استان راه اندازی شده است.

اهلی با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی گفت: علاوه بر احداث و خرید و تجهیز خودروهای آتش‌نشانی، با اجرای برنامه‌هایی از قبیل شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پرخطر و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به واحدهای صنعتی، تلاش می‌شود تا بروز هرگونه حوادث احتمالی در شهرک‌های صنعتی کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});