• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

مشکل اساسی سیستم اداری بی‌توجهی به مخاطبان و مراجعان است

  • کد خبر : 79848
  • 31 شهریور 1401 - 9:45
مشکل اساسی سیستم اداری بی‌توجهی به مخاطبان و مراجعان است
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل اساسی سیستم اداری، بی‌توجهی به مخاطبان و مراجعان است که موجب نارضایتی می‌شود، گفت: رضایت مخاطبان یک اصل بوده و به راحتی قابل دسترسی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، عابدین خرم در همایش مدیران حراست‌های تابعه استانداری آذربایجان شرقی شامل فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها، با حضور استاندار و معاون مرکز حراست وزارت کشور در تبریز با تأکید بر اینکه حراست‌ها باید به عنوان یک ضرورت جدی، سازمان خود را رصد و پایش کنند، اظهار کرد: برخی مسائل و اتفاقات کوچک که ظاهراً بسیار کم اهمیت هستند می‌توانند با موج سواری دشمنان تبدیل به شرایط فوق العاده و اگر به موقع کنترل نشوند تبدیل به مسأله امنیتی شوند.

وی تصریح کرد: مدیران حراست باید در شناسایی مسائل درون سازمانی دقیق بوده و با آموزش، شناخت، هماهنگی و همکاری، پیشگیری و تذکر به موقع، جلوی اتفاقات احتمالی را بگیرند.

وظیفه اصلی حراست هر سازمان، صیانت از دارایی‌های معنوی آن است

خرم با بیان اینکه وظیفه اصلی حراست هر سازمان، صیانت از دارایی‌های معنوی آن است، افزود: حیثیت و کرامت افراد برای ما خیلی مهم است و دارایی معنوی قابل ارزش گذاری نیست.

وی گفت: مدیران حراست برای حفظ امکانات مادی سازمان هم باید برنامه و طرح حفاظتی فعال داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مشکل اساسی سیستم اداری، بی توجهی به مخاطبان و مراجعان است که موجب نارضایتی می‌شود، افزود: رضایت مخاطبان یک اصل بوده و به راحتی قابل دسترسی است.

وی در پایان متذکر شد: حراست‌ها باید امین سازمان باشند و با امین بودن مورد اعتماد قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});