• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
استاندار آذربایجان‌شرقی:

تحریم ایران آخرین حربه دشمنان است

  • کد خبر : 8069
  • 28 اسفند 1399 - 10:30
تحریم ایران آخرین حربه دشمنان است
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌شرقی، تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه اقتصادی را ریشه اساسی بسیاری از مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: این آخرین حربه دشمنان است و با آگاهی و هوشیاری مردم و توانمندی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح، دشمن جرأت تجاوز به خاک کشورمان را به خود نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت روز پاسدار، امنیت استان را مرهون توانمندی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دانست و از نقش‌آفرینی سپاه و بسیج در عرصه صیانت از دستاوردهای انقلاب و کمک به حل مسائل و مشکلات استان قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی به‌رغم همه مسائل و مشکلاتی که در داخل و خارج از کشور وجود دارد، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و این امنیت، مرهون تدبیر و همراهی نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ناامن کردن مرزهای کشورمان در جریان مناقشه قره‌باغ، گفت: با حضور آگاهانه سپاه و ارتش که پس از اعلام به‌موقع مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد، دشمنان نتوانستند امنیت مرزهای ما را خدشه‌دار کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه حضور سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها پربرکت بوده است، افزود: آخرین دستاورد سپاه و بسیج در عرصه مبارزه با کرونا بود که از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی، زنجیره انتقال این بیماری کنترل شده و به مرحله تثبیت و مدیریت رسیده‌ایم.

وی، تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه اقتصادی را ریشه اساسی بسیاری از مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: این آخرین حربه دشمنان است و با آگاهی و هوشیاری مردم و توانمندی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح، دشمن جرأت تجاوز به خاک کشورمان را به خود نخواهد داد.

فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار با اشاره به همدلی، هماهنگی و انسجام میان بخش‌های مختلف استان، گفت: هیچ مشکل امنیتی در استان نداریم و این موفقیت در سایه هوشیاری مردم استان و آمادگی نیروهای مسلح حاصل شده است.

سردار عابدین خرم با قدردانی از برخوردهای منصفانه و نگاه عالمانه مدیریت ارشد استان نسبت به مسائل و مشکلات، گفت: در سایه تدابیر مسئولان و نجابت و بزرگواری مردم، خوشبختانه در عرصه‌های مختلف استان، چالش خاصی وجود ندارد و وضعیت استان از نظر شاخص‌های مختلف در یک تعادل نسبتاً مناسبی قرار دارد.

وی، تحریف واقعیت را مهم‌ترین عامل فشارهای روانی در جامعه عنوان کرد و گفت: دشمنان با بزرگ نمایی مشکلات و انکار نقاط قوت کشور، به دنبال ایجاد فضای رسانه‌ای و روانی با هدف دلسرد کردن مردم هستند که این موضوع بیشتر از تحریم‌های اقتصادی مردم ما را تهدید می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=8069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});