• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
5

تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین تا پایان سالجاری

  • کد خبر : 80784
  • 11 مهر 1401 - 9:15
تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین تا پایان سالجاری
یاز اکو - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: تا پایان سال جاری برای تولید 750 هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین برنامه ریزی کرده ایم و انشاالله با تلاش همکاران ما در گروه صنعتی ایران خودرو به این هدف خواهیم رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، مهدی خطیبی، در آیین پایان تولید خودروی سمند و پژو ۴۰۵ در شرکت ایران خودروی تبریز، افزود: سمند تبلور باور ملی در صنعت خودروسازی بود و ما با طراحی و تولید سمند دانستیم می توانیم در صنعت خودروسازی پیشرفت کنیم.

وی افزود: سمند به ما گفت اگر تلاش کنیم، می توانیم موفق باشیم و ما در گروه صنعتی ایران خودرو با ریل گذاری سمند، خودروهای جدیدتر و بهتری طراحی و تولید کردیم و سمند به ما اعتماد بنفس بسیار بیشتری داد.

خطیبی، در ادامه افزود: سه میلیون و ۷۳۶ هزار دستگاه در مجموع سمند و پژوی ۴۰۵ تولید کردیم و این دو خودرو خدمات بسیاری در صنعت خودرو و حمل و نقل کشور ایفا کردند.

دپوی خودروهای ناقص در شرکت ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو، در ادامه به دپوی خودروهای ناقص در شرکت ایران خودرو اشاره کرد و گفت: از روزی که بنده در گروه ایران خودرو مسئولیت پذیرفتم، همه تلاش همکاران ایران خودرو برای به صفر رساندن خودروهای ناقص معطوف شد و امروز اعلام می کنم هیچ خودروی ناقصی در ایران خودرو نداریم.

وی افزود: این یک دستاورد بزرگ برای ما بود و ما با تولید و تامین قطعات الکترونیکی و رفع گلوگاه های تولید توانستیم هزاران خودروی ناقص دپو شده را تکمیل و به بازار عرضه کنیم.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم در ردیف خودروسازان جهانی قرار گیریم، باید به تنوع محصول و افزایش تیراژ تولید تمرکز کنیم و گلوگاه های تولید در صنعت خودرو و مونتاژ را رفع کنیم. ما در این خودرو بر همین اساس تلاش می کنیم.

خطیبی گفت: افزایش مستمر کیفیت قطعات و مونتاژ محصولات راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو است. ما تا روزهای اوج فاصله داریم، اما مسیر را بهتر از قبل طی می کنیم.

باید از توسعه کارخانه ایران خودروی تبریز حمایت شود

وی ادامه داد: تا پایان سال برای تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو سبک و سنگین برنامه ریزی کرده ایم و انشاالله با تلاش همکاران ما در گروه صنعتی ایران خودرو به این هدف خواهیم رسید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه به سایت ایران خودروی تبریز اشاره کرد و گفت: ایران خودروی تبریز یکی از بزرگترین مراکز تولید خودروی کشور است و شرایط باید برای افزایش تیراژ تولید خودرو در سایت ایران خودروی تبریز فراهم شود.

وی تاکید کرد: تبریز همه شرایط را برای تولید یک خودروی کامل دارد و خط تولید بدنه هم با افزایش تیراژ تولید خودرو در سایت تبریز و رسیدن آن به مقدار اقتصادی، می تواند به زودی در تبریز راه اندازی شود.

خطیبی، افزود: باید از توسعه کارخانه ایران خودروی تبریز حمایت شود تا این شرکت بتواند شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک خودروساز کامل ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});