• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3

مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی‌ها وجود ندارد/کاهش تعطیلی خودسرانه و تخلفات نانوایی‌های شهر تبریز

  • کد خبر : 80949
  • 12 مهر 1401 - 15:00
مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی‌ها وجود ندارد/کاهش تعطیلی خودسرانه و تخلفات نانوایی‌های شهر تبریز
یاز اکو - معاون مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: سهمیه آرد نانوایی‌ها در زمان مقرر توزیع می‌ شود و مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی استان وجود ندارد .

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، علیرضا عفوی ظهر امروز در حاشیه بازدید و بازرسی از تعدادی از واحدهای نانوایی در سطح شهر تبریز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد واحدهای نانوایی استان و کلانشهر تبریز وجود ندارد، اظهار کرد: علاوه بر دو شیفته شدن تعداد ۲۰ واحد نانوایی در سطح شهر تبریز و افزایش سهمیه‌های تخصیصی برخی از نانوایی‌های شلوغ، در صورت نیاز با استقرار بازرسان مقیم در واحدهای نانوایی شهرستان تبریز سهمیه آرد واحد‌های نانوایی نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه استفاده از کارتخوان‌های هوشمند در تمامی واحد‌های نانوایی تبریز الزامی شده است، تصریح کرد: اجتناب نانوایان در استفاده از کارت‌خوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها موجب کاهش سهمیه آرد نانوایی خواهد شد.

عفوی با اشاره به یارانه و هزینه قابل توجه دولت در بخش آرد از شهروندان خواست در نظارت و بازرسی از نانوایی‌ها همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

شهروندان با توجه به نیاز روزانه اقدام به خرید نان کنند

وی با بیان اینکه طی بازرسی های انجام شده در روزهای اخیر از برخی واحدهای نانوایی سطح شهر تبریز ، براساس جمعیت زیاد برخی از محله ها و گاهاً خرید بیش از حد نیاز خانواده‌ها باعث ایجاد صف در مقابل نانوایی‌ها شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نان مصرف روزانه دارد لذا شهروندان باید با توجه به نیاز روزانه اقدام به خرید نان کنند.

معاون مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان تاکید کرد: موجودی انبارهای گندم در استان از ذخیره استراتژیک نیز بیشتر بوده و مردم از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});