• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

تأمین کامل آرد واحدهای نانوایی آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 80970
  • 13 مهر 1401 - 9:15
تأمین کامل آرد واحدهای نانوایی آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - معاون مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: مشکلی در تأمین آرد واحدهای نانوایی استان وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا علیرضا عفوی در بازدید و بازرسی از تعدادی از واحدهای نانوایی در شهر تبریز با بیان اینکه سهمیه آرد نانوایی ها در زمان مقرر توزیع می شود، افزود: علاوه بر دو شیفته شدن تعداد ۲۰ واحد نانوایی در سطح شهر تبریز و افزایش سهمیه های تخصیصی برخی از نانوایی های شلوغ ، در صورت نیاز با استقرار بازرسان مقیم در واحدهای نانوایی، سهمیه آرد آنها افزایش می یابد.

وی با اشاره به الزام تمامی واحدهای نانوایی تبریز برای استفاده از کارتخوان های هوشمند تصریح کرد: اجتناب نانوایان در استفاده از کارت خوان های هوشمند در نانوایی ها موجب کاهش سهمیه آرد نانوایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی بازرسی های انجام شده در روزهای اخیر از برخی واحدهای نانوایی شهر تبریز، جمعیت زیاد برخی محله ها و گاهاً خرید بیش از حد نیاز خانواده ها باعث ایجاد صف در مقابل نانوایی ها شده است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نان مصرف روزانه دارد لذا شهروندان باید با توجه به نیاز روزانه اقدام به خرید نان کنند .

معاون مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان تاکید کرد: موجودی انبارهای گندم در استان از ذخیره استراتژیک نیز بیشتر بوده و مردم از این بابت هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

عفوی با اشاره به یارانه و هزینه قابل توجه دولت در بخش آرد از شهروندان خواست در نظارت و بازرسی از نانوایی ها همکاری لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});